ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«خودکشی يک سرباز پس از حمله ماموران به بند ۳۵۰زندان اوين»

وب‌سايت کلمه، سايت نزديکان به

وب‌سايت کلمه، سايت نزديکان به ميرحسين موسوی و اصلاح طلبان ايران می‌گويد يکی از سربازان زندان اوين، ساعاتی پس از حمله ماموران به بند ۳۵۰ زندان اوين خودکشی کرده است.

در این گزارش آمده است:‌ «اين سرباز وظيفه که به تازگی خدمت سربازی خود را در يگان حفاظت زندان اوين آغاز کرده بود، بعدازظهر پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳در بالای يکی از برجک‌های مراقبت پيرامون زندان اقدام به خودکشی کرده است.»

پيش‌تر گزارش شده بود که تعدادی از سربازان وظيفه شاغل به خدمت در بازداشتگاه اوين، «با تمرد از دستور فرماندهان يگان حفاظت زندان، از ضرب و شتم زندانيان خودداری کرده‌اند.»

کلمه افزوده خبرهای تکميلی را پس از بررسی‌های بيشتر منتشر خواهد کرد.

در روز پنج‌شنبه، ۲۸فروردين‌ماه، در حمله مأموران امنيتی و بيش از ۱۰۰ نفر از سربازان گارد سازمان زندان‌ها به بند ۳۵۰ آن زندان، بيش از ۳۰ زندانی سياسی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و گروهی از آن‌ها نيز به سلول‌های انفرادی منتقل شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Neda

    ساعتی پیش دکتر قاسم شعله سعدی که از شیراز با هواپیمای شرکت ماهان عازم تهران بود، به دلیل آویختن کراوات دستبافت اش با نماد بند 350 توسط عوامل حفاظت پرواز سپاه پاسداران بازداشت شده و پس از یکساعت بازجویی و "توقیف کراوات 350 نشان" آزاد گردیده است.! این حقوقدان توقیف کراواتش را غیرقانونی دانسته و خواهان رفع توقیف از کراوات خود میباشد!

  • بهنام

    شاید هنوز وجدانهای آگاه و بیداری وجود داشته باشند .