ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افغانستان، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

افغانستان به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند. هفت ناشر افغان، دو هزار عنوان کتاب را در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهند کرد.

افغانستان به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند. هفت ناشر افغان، دو هزار عنوان کتاب را در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهند کرد.

هفت ناشر افغان، ۲۰۰۰ عنوان کتاب را در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهند کرد

سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت ارشاد، در نشست خبری نمایشگاه کتاب تهران که صبح یکشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه (۲۷ آوریل) برگزار شد، اعلام کرد که افغانستان، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

اجمل عازم، دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان افغانستان، گفته است که سفارت ایران در افغانستان و سپس سید عباس صالحی، معاون فرهنگی ارشاد در گفت‌و‌گویی تلفنی به او اطلاع داده‌اند که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد دارد از افغانستان به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران دعوت کند.

افغانستان آمادگی دارد که با هفت ناشر، ۲۰۰۰عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کند.

به گفته اجمل عازم، ناشران افغان قصد دارند در سفر به ایران تفاهم‌نامه‌ای را امضاء کنند که بر مبنای آن ناشران ایران و افغان همکاری تنگاتنگ‌تری با هم داشته باشند.

در نمایشگاه کتاب تهران که از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود، غرفه ناشران افغان در میان ناشران غیر فارسی‌زبان در نظر گرفته شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.