ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد لاریجانی از مارکسیست‌ها و سی-دیِ «من روحانی هستم»

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی هفتم اردیبهشت، در دیدار با اعضای تشکل های کارگری و بسیج کارگران با اشاره به پخش سی‌دی موسوم به «من روحانی هستم» گفت برخی‌ها مشی مارکسیستی دارند و برای کوبیدن دولت به هر کاری دست می زنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای تشکل های کارگری و بسیج کارگران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی علی لاریجانی، وی به محتوای مستند «من روحانی هستم» پرداخت و افزود: « آقای روحانی را متهم کرده‌اند که در جریان مک فارلین حضور داشته اما ایشان نقشی در این امور نداشتند و عاملان این جریان هم اکنون مشخص هستند.»

رئیس مجلس که  در تالار مدرس مجلس شورای اسلامی  سخن می‌گفت، پرسید: «آیا این دعواها مشکلات کارگران را حل می کند؟»

لاریجانی گفته «ما هیچگاه آرامش گورستانی نمی‌خواهیم»

این عضو شورای امنیت ملی با دروغ خواندن مستند «من روحانی هستم» گفته است: «بعداً صدای‌شان هم در می‌آید که چرا نگذاشتید این سی دی پخش شود.»

وی با بیان این‌که آزادی بیان به معنای آن نیست که هر چه دل‌مان می‌خواهد بگوییم، تأکید کرد: «ما هیچگاه آرامش گورستانی نمی‌خواهیم.»

لاریجانی ادامه داد که منصفانه نیست برای پیشبرد اهداف سیاسی و متفرق کردن ذهن‌ها از هر روشی استفاده شود و «ما نباید مشی مارکسیسم ها را داشته باشیم».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • neda

    ظاهرا پرده ها بالا رفت و نقش پنهان اقای روحانی در حفظ حکومت بیت برای همه  اشکار شد . بی تفاوتی او  راجع به گروگانگیری سربازان و سرکوب زندانیان از موارد مورد سوال از وی میباشد. 

  • faryad

    از دیگر مواردی که در این مستند مطرح می‌شود نقش آقای روحانی در «ماجرای ۹۹ نفر» است. ماجرای ۹۹ نفر به انتخاب و معرفی میرحسین موسوی برای بار دوم به مجلس برای تصدی پست نخست‌وزیری سال ۱۳۶۴ باز می‌گردد که ۹۹ نفر از نمایندگان وابسته به جناح راست به وی رای اعتماد ندادند. مستند یاد شده می‌گوید که آقای روحانی یکی از این ۹۹ نفر بوده است.! در این مستند مطرح می‌شود که آقای روحانی در سال ۱۳۶۵ و پس از نشستن یک هواپیمای ناشناس در فرودگاه قلعه‌مرغی تهران که حامل یک هیات بلندپایه آمریکایی به رهبری رابرت مک‌فارلین، مشاور امنیتی رونالد ریگان، رییس جمهوری وقت آمریکا است از طرف هاشمی رفسنجانی (رییس مجلس وقت) مامور می‌شود تا به دیدار آمریکایی‌ها برود. «من روحانی هستم» ادعا می‌کند که این گروه آمریکایی یک کیک که رویش نقش یک «کلید» طراحی شده، همراه با یک کتاب انجیل (به امضای ریگان) و سلاح‌های مورد نیاز ایران را حمل می‌کرده است. آقای روحانی در سال ۱۳۹۲از نشان «کلید» در جریان مبارزات انتخاباتی‌اش استفاده می‌کرد!