ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«برکه‌های باد» از رضا جولایی منتشر شد

نشر آموت در تهران مجموعه داستان تازه‌ای از رضا جولایی، نویسنده نام‌آشنا ایرانی را انتشار داده است. این مجموعه «برکه‌های باد» نام دارد.

نشر آموت در تهران مجموعه داستان تازه‌ای از رضا جولایی، نویسنده نام‌آشنا ایرانی را انتشار داده است. این مجموعه «برکه‌های باد» نام دارد.

رضا جولایی که در سال ۱۳۲۹ متولد شده، از نویسندگان نوآور نسل سوم ایران به شمار می‌آید.

برکه‌های باد، رضا جولایی

او درباره «برکه‌های باد» می‌گوید: «داستان‌های من به طور معمول در بستر‌ها و فضاهای تاریخی و قاجاری رخ می‌دهد، اما داستان‌های این مجموعه به صورت استثنایی در بستر فضاهای امروزی اتفاق می‌افتد. فضای عمده این داستان‌ها نیز با موضوع اضطراب و وحشت و پرسش در مورد هویت فردی و اجتماعی انسان و بحران شخصیتی او در زندگی مدرن می‌گذرد. الان و پس از تألیف این داستان‌ها حس می‌کنم که این قصه‌ها در جا و مکان خاصی قابلیت رخداد ندارند و هر جایی امکان اتفاق افتادنشان هست.»

از رضا جولایی پیش از این چند مجموعه داستان و رمان نیز منتشر شده است: «سوءقصد به ذات همایونی» از آثار مهم او به شمار می‌آید.

رضا جولایی به خاطر مجموعه داستان «جامعه به خوناب» لوح زرین و گواهی افتخار بهترین مجموعه داستان بعد از انقلاب را به دست آورد و به خاطر مجموعه داستان «باران سبز» جایزه یلدا را از آن خود کرد. از رمان « سیماب و کیمیای جان» هم با تندیس جشنواره ادبی اصفهان تقدیر شده است.

حضور اشباح، همجواری هنر و مرگ، نبرد انسان با زمان و رویارویی‌ دردناک انسان با تیرگی‌های درونش از موضوعاتی است که در آثار او تکرار می‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.