ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حادثه خونین رانندگی در بزرگراه آزادگان تهران

واژگونی يک دستگاه اتوبوس بخش

واژگونی يک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی شرکت واحد در بزرگراه آزادگان تهران هفت کشته و ۱۰ مجروح به جای گذاشت.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، عين‌الله جهانی، رئيس مرکز اطلاع رسانی پليس راهور تهران، گفت این حادثه حدود ساعت ۹ صبح روز دوشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه رخ داد و در آن يک دستگاه اتوبوس شرکت واحد بخش خصوصی که از شمال به جنوب بزرگراه آزادگان در باند کندرو در حال حرکت بود قصد ورود به بزرگراه حکيم شرق را داشت که در راستگرد اين ورودی واژگون شد.

رئيس مرکز اطلاع رسانی پليس راهور تهران افزود: «در پی اين حادثه اتوبوس با گاردريل‌های کناری برخورد کرده و متأسفانه هفت تن در محل کشته و تعدادی مجروح می‌شوند.»

وی با بیان این‌که کشته‌های اين حادثه يک مرد و شش زن بودند، گفت: «آن‌چه مسلم است اتوبوس مذکور داخل رمپ واژگون شده و نيروی گريز از مرکز می‌تواند موجب واژگونی آن شده باشد. از سوی ديگر حد مجاز سرعت در داخل رمپ و لوپ‌ها حداکثر ۳۰ کيلومتر بر ساعت است.»

به‌گفته وی راننده اين اتوبوس زنده و تحت نظر مأموران کلانتری در بيمارستان بستری است.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نيز اعلام کرد که اين اتوبوس متعلق به بخش خصوصی خط «چيتگر - شريعتی» بوده است و راننده مذکور نيز سابقه تخلفی در شرکت واحد نداشته است.

پیمان سنندجی، مديرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران، نیز گفته است سرعت اتوبوس در حد استاندارد بوده است.

اقبال شاکری، عضو کميسيون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز از توقف ادامه همکاری شرکت خصوصی اتوبوس واژگون شده خبر داد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.