ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير ارتباطات: دولت روحانی فيس‌بوک را فيلتر نکرده است

محمود واعظی، وزير ارتباطات و فن

محمود واعظی، وزير ارتباطات و فن آوری اطلاعات ایران گفت: «فيس‌بوک را دولت يازدهم فيلتر نکرده است و کسانی که اين شبکه اجتماعی را فيلتر کرده‌اند، شايد از تعداد محدود صفحات دارای محتوای خلاف عفت عمومی نگرانی دارند.»

محمود واعظی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری خانه ملت افزود: «آن‌هايی که فيس‌بوک را فيلتر کردند، بر اين مسأله اعتقاد داشته‌اند که در فيس‌بوک صفحات مستهجنی وجود دارد و بالاخره شايد کسی اشتباهی به آن صفحات برود.»

شبکه اجتماعی فيس‌بوک چندين سال است که به دستور کميته فيلترينگ در ايران مسدود شده است.

با روی کارآمدن حسن روحانی به‌عنوان رئيس‌جمهوری ايران، اميدهايی برای رفع فيلتر اين شبکه اجتماعی شکل گرفت، اما دولت تاکنون نتوانسته دسترسی به فیس‌بوک را برای ايرانيان آزاد کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    مملکت شده ( من نبودم دستم بود ، تقصیر آستینم بود ) هر از گاهی یکی از مسئولین می آید و یک ژستی میگیرد که ببینید مثلآ ما با اینکار مخالفیم ولی کار ما نیست و جای دیگری تصمیم گیری میکنند . وزیری که نتواند آزادی عمل به شهروندان برای رفتن به شبکه های اجتماعی بدهد پس به چه دردی میخورد ؟

  • رویا

    اصولاً باید پرسید وریر ارتباطات، فرهنگ (که ارشاد شده)، کشور و ... چه کاره هستند و ضمناً همین قانونِ اساسیِ لنگ برای کدام حکومت و کشور نوشته شده؟ ضمناً چرا این عده‌یی که دولت مدام می‌گویم دستِ ما نیست از اختیارات ما خارج است، هیچ‌وقت مشخص نیستند و خارج از قانون اختیارشان را از کجایِ این ناکجا می‌گیرند؟ خودسرند؟ از همان خودسرهایی که با تمام امکانات حکومتی و خرج جیب مردم رشد می‌کنند و سازمان یافته می‌شوند؟ این آقای خرم‌آبادی که دیمی همه‌چیز را فیلتر کرده بنابر قانونِ همین اصولاً جایگاهِ قانونی‌اش کجاست؟ و در آخر موقع رای‌گرفتن از مردم چطور کسی که سال‌‌ها در بدنه حکومت بوده، قول‌هایی خارج از حدود اختیارش می‌دهد؟ این ریاکاری‌ست یا نادانی؟