ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«حمله مأموران به زندانیان زن در زندان قرچک»

در جريان بازرسی مأموران از

در جريان بازرسی مأموران از بند زنان زندان قرچک ورامين، شماری از زندانيان زن مورد حمله قرار گرفتند.

به گزارش وبسایت «کلمه»،  بعدازظهر روز دوشنبه هشتم ارديبهشت تعداد زيادی از زندانيان زن در زندان قرچک ورامين «با باتوم، شوکر برقی و اسپری اشک‌آور مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.»

بر پايه اين گزارش «سربازان و نيروهای کادری گارد زندان که زندانيان زن را به دليل همراه داشتن سيگار متهم می‌دانستند، با استفاده از شوکر و باتوم، زنان زندانی را زير کتک گرفته و سر و بدن آن‌ها را هدف قرار می‌دادند.»

به‌گفته شاهدان، تعدادی از زندانيان در جريان اين حمله، از ناحيه سر و صورت و چشم آسيب ديده‌اند و آثار کبودی بر بدن آن‌ها باقی مانده است.

زندان قرچک که محکومان زن با جرايم عمومی در آن نگهداری می‌شوند، به لحاظ شرايط و امکانات عمومی وضعيت «نامناسبی» دارد و فعالان اجتماعی بارها درباره «وضعيت نابسامان و رفتارهای خشن مسئولان اين زندان» هشدار داده‌اند.

پنج‌شنبه دو هفته قبل نيز در رفتاری مشابه، مأموران زندان اوين در هنگام بازرسی از بند ۳۵۰ زندانيان سياسی را مورد حمله قرار دادند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.