ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیراپزشک پاکستانی، قاتل زنجیره‌ای همجنس‌گرایان بود

یک پیراپزشک ۲۸ ساله، که به گفته خودش می‌خواسته پاکستان را از «شر» همجنسگرایی خلاص کند، به اتهام کشتن سه مرد همجنسگرا در لاهور بازداشت شد.

یک پیراپزشک ۲۸ ساله، که به گفته خودش می‌خواسته پاکستان را از «شر» همجنسگرایی خلاص کند، به اتهام کشتن سه مرد همجنسگرا در لاهور بازداشت شد.

محمد ایجاز

محمد ایجاز، که به عنوان قاتلی زنجیره‌ای دستگیر شده، پدر دو کودک است. او پس از دستگیری در برابر مقام های پلیس پاکستان اعتراف کرده است که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی همجنسگرایان را فریب داده، با آن‌ها قرار گذاشته و آن‌ها را کشته است. او تا کنون به قتل سه نفر اعتراف کرده است.

پلیس پاکستان ادعا کرده است که بررسی‌های پزشکی قانونی نشان می‌دهد که محمد ایجاز قبل از خفه کردن قربانیان خود، با آن‌ها رابطه جنسی برقرار کرده است.

محمد ایجاز پس از دستگیری به بازجویان پلیس گفت که ابتدا با سه قربانی خود چت می‌کرده، با آن‌ها قرار می‌گذاشته و سر قرار با آن‌ها صحبت می‌کرده تا قربانیان خود را متقاعد کند که دست از کارهای پلیدشان بردارند، سپس آن‌ها را توسط داروهای خوابآور بی‌هوش و در ‌‌نهایت خفه میکرده است.

ماموران پلیس برای دستگیری این قاتل زنجیره‌ای در شبکه دوستی منجم (Manjan) چندین حساب‌ کاربری در پاکستان بهعنوان تله باز کردند تا قاتل، خود با این حساب‌ها تماس گرفت و قرار گذاشت.

منجم (Manjam)، شبکه اجتماعی برای دوست‌یابی است که شهرت عمومی آن برای یافتن شریک جنسی است. این شبکه اجتماعی یکی از پرطرفدار‌ترین شبکه‌های دوست‌یابی در بین همجنسگریان مرد در سراسر جهان است.

خبر دستگیری محمد ایجاز موجب شد که سایت منجم روز یکشنبه ۲۶ آوریل اعلام کند به دلایل نگرانی‌های امنیتی و مسئله حریم خصوصی، این سایت را در پاکستان برای افرادی که حساب کاربری در آن ندارند، مسدود کرده است.

از اواسط ماه مارس، که اولین قتل اتفاق افتاد، محافل همجنسگرایان در لاهور متوجه شده بودند که احتمال دارد قاتلی زنجیره‌ای همجنسگرایان را هدف قرار داده باشد.

در حال حاضر نگرانی بسیاری از همجنسگرایان این است که حالا که ایجاز به قتل‌ها اعتراف کرده، تبدیل به قهرمانی و مصلح اجتماعی در جامعه‌ای شود که همجنسگرایی جرم است.

جرم روابط جنسی با همجنس در پاکستان، مجازاتی تا ده سال زندان دارد.

ایجاز در توضیح رفتار خود به خبرنگار خبرگزاری فرانسه گفت: «می‌خواستم به آن‌ها هشدار دهم که به دور از این شر باقی بماند.»

پلیس پاکستان ادعا کرده است که بررسی‌های پزشکی قانونی نشان می‌دهد محمد ایجاز قبل از خفه کردن قربانیان خود، با آن‌ها رابطه جنسی برقرار کرده است. ایجاز در ادامه گفت: «آن‌ها در حال گسترش گناه و انتقال بیماری‌اند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mosi

    شرور همان شرع انور است که به شما اجازه چنین وحشی گری را میدهد.

  • بهنام

    جرم بدتر از گناه این مسلمان سادیسمی نفرت انگیز و نابخشودنیست .