ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

میرحسین موسوی به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان منتقل شد

ماموران امنیتی صبح سه‌شنبه، نهم اردیبهشت میرحسین

ماموران امنیتی صبح سه‌شنبه، نهم اردیبهشت میرحسین موسوی، از سران مخالفان دولت دهم جمهوری اسلامی را به بیمارستان منتقل کردند.

بنا به گزارش وب‌سایت «کلمه»، میر حسین موسوی در حالی با تدابیر امنیتی به بیمارستان منتقل شده که چند ماه قبل پزشکان خواستار اقدام عاجل برای بازیابی توان قلب وی شده بودند، اما مسئولان امنیتی در این زمینه اقدامی نکردند.

به گفته پزشکان، میرحسین موسوی چندین ماه است که نیاز به عمل آنژیوی قلب دارد و همچنین در ماه‌های اخیر دچار نوسان فشار خون شده و از ناحیه کلیه نیز با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

بنا بر گزارش‌های غیررسمی، ماموران امنیتی وی را به تنهایی به بیمارستان منتقل کرده و اجازه نداده‌ا‌ند کس دیگری موسوی را همراهی کند.

دختران میرحسین موسوی  در صفحه فیس‌بوک‌شان با اعلام خوب نبودن وضعیت پدر خود این خبر را تایید کرده‌اند.

از تیرماه ۱۳۹۱، این پنجمین بار است که خبر انتقال میرحسین موسوی به مراکز درمانی به دلیل مشکلات جسمی به ویژه عارضه قلبی منتشر می‌شود.

خانواده موسوی تاکید کرده‌اند که مشکلات قلبی، فشار خون و علائم سرگیجه وی، هیچ‌یک پیش از حصر وی سابقه نداشته و از این رو تعلل ماموران در پیگیری نیازهای پزشکی او و به‌خصوص تجویز پزشکان برای اقدام فوری جهت بازتوانی قلب، باعث نگرانی شده است.

میرحسین موسوی، از رهبران حرکت اجتماعی موسوم به «جنبش سبز»، بیش از ۱۱۶۰ روز است که همراه با زهرا رهنورد، همسرش، و مهدی کروبی در حصر خانگی هستند. ‎

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.