ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«رانده از ایران»، روایتی از تبعیض علیه دگرباشان جنسی

مستند "رانده از ایران" سرنوشت تعدادی از همجنس‌گرایان و تراجنسیتی‌های ایرانی را به تصویر می‌کشد که در کشور خود پذیرفته نمی‌شوند و ناچار می‌شوند خانواده و کشور خود را ترک کنند و با امید یافتن زندگی بهتر به کشورهای غربی پناه می‌برند.

مستند «رانده از ایران»، ساخته فرید حائری‌نژاد، روایت تعرض به حقوق همجنس‌گرایان، دوجنس‌گرایان و تراجنسیتی‌ها در ایران است.

دگرباشان جنسی  ایرانی به خاطر تمایل جنسی‌شان مورد تبعیض حکومت قرار می گیرند و خطر دستگیری و اعدام همیشه آنها را تهدید می‌کند.

از سوی دیگر، همجنس‌گرایان، دوجنس‌گرایان و تراجنسیتی‌ها اگر تمایل جنسی خود را ابراز کنند، از طرف جامعه نیز طرد می‌شوند.

این وضعیت، بسیاری از دگرباشان جنسی را به شرایطی وخیم می‌رساند و آنها فرار از ایران و راهی شدن در راه پر چالش مهاجرت و پناهندگی را انتخاب می کنند.

مستند «رانده از ایران»، سرنوشت شماری از دگرباشان جنسی ایرانی را به تصویر می‌کشد که در کشور خود پذیرفته نمی شوند و ناچارند خانواده و کشور خود را ترک کنند و به‌ امید زندگی‌ای بهتر به کشورهای غربی پناه ببرند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.