ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: با آزاد کردن فيس‌بوک هجوم اهانت‌ها به دین آغاز می‌شود

امام جمعه مشهد شکستن فيلتر فيس‌بوک را مساوی با «هجوم سيل نابهنجاری‌ها و اهانت‌ها به مبانی دينی و اهل بيت» دانست.

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، در نماز جمعه این شهر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات را مورد انتقاد قرار داد و از وی خواست تا شبکه اجتماعی فیس‌بوک را آزاد نکند.

احمد علم‌الهدی: متأسفانه رفاقت با سران فتنه مسير برخی از مسئولان دين‌مدار را منحرف کرده است

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: «وزير ارتباطات بر اين باور است که فيس‌بوک برای ۱۵ درصد از مردم کاربرد ندارد، به همين خاطر بايد فيلتر فيس‌بوک شکسته شود.»

وی افزود: «شکستن فيلتر فيس‌بوک مساوی با هجوم سيل نابهنجاری‌ها و اهانت‌ها به مبانی دينی و اهل بيت است.»

روز پنج‌شنبه ۱۱ ارديبهشت‌ماه، وزير ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایران گفت: «تنها ۱۵ درصد از محتوای فيس‌بوک به مطالب و تصاوير غيرقابل استفاده در ايران اختصاص دارد و مابقی آن در داخل کشور قابل استفاده است.»

محمود واعظی افزود: «مديريت اين فضا به‌راحتی در داخل کشور قابل استفاده و بهره‌برداری از آن قابل مديريت است.»

احمد علم‌الهدی در این‌باره ادامه داد: «مگر نمايندگان مجلس به دولت رأی اعتماد ندادند؟ مگر نمايندگان مردم به وزير ارتباطات و مخابرات رأی اعتماد ندادند؟ پس چه طور ممکن است که رئيس جمهوری از مقاوم‌سازی فرهنگی و وزير ارتباطات و مخابرات از شکستن فيلتر فيس‌بوک سخن گويند؟»

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اين‌که «متأسفانه رفاقت با سران فتنه مسير برخی از مسئولان دين‌مدار را منحرف کرده است»، سئوال کرد که آیا شکستن فيلتر فيس‌بوک پاسخ سخنان آیت‌الله علی خامنه‌ای است که سال را سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مديريت جهادی» عنوان کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.