ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در انتقاد از توافق‌نامه ژنو از مستند «گام نهایی» رونمایی می‌شود

از مستند «گام نهایی» در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران رونمایی می‌شود. این مستند که در انتقاد از توافق‌نامه ژنو ساخته شده، از محصولات مؤسسه «تجلی» از زیرمجموعه‌های رسانه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سه‌شنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه از فیلم مستند «گام نهایی» در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران رونمایی می‌شود. این مستند که در انتقاد از توافق‌نامه ژنو ساخته شده، از محصولات مؤسسه «تجلی»، از زیرمجموعه‌های رسانه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مستند «گام نهایی» در انتقاد از توافق‌نامه ژنو

به گزارش برخی خبرگزاری‌های وابسته به سپاه پاسداران، سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از فیلم مستند «گام نهایی» در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران رونمایی شود. در این مراسم تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی سیاستمداران منتقد به سیاست‌های هسته‌ای دولت حسن روحانی شرکت خواهند کرد.

به نوشته مؤسسه «تجلی»، مستند «گام نهایی» پرونده هسته‌ای ایران در دهه گذشته را بررسی می‌کند. سازندگان این مستند بر آن‌اند که «گام نهایی» تواقنامه ژنو بین ایران و قدرت‌های جهانی به تسلیم ایران در برابر غرب می‌انجامد.

در همایش «دلواپسیم» که ۱۳ اردیبهشت در اعتراض به توافق‌نامه ژنو در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان در محل سفارت سابق آمریکا در تهران برگزار شد، عده‌‌ای از سخنرانان ادعا کرده بودند که این توافق‌نامه سرآغازی است برای پذیرش بی‌حجابی و بهائیت. نام مستند «گام نهایی» کنایه‌ای است از این برداشت. مخالفان توافق‌نامه ژنو می‌گویند این توافق‌نامه برای ایران ثمری نداشته جز آنکه اقتصاد ایران را به اقتصاد ایالت متحده آمریکا وابسته کند. مستند «گام نهایی» در جهت مستند جلوه دادن این نظرات ساخته شده است.

مستند «گام نهایی» را شخصی به نام محمد علی صدری‌نیا ساخته است. از محمد علی صدری‌نیا تاکنون دو فیلم کوتاه به نمایش درآمده: «بحران خاموش» در انتقاد از نظام آموزشی ایران و «دکتر سلام»، در انتقاد از تبلیغات حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری.

از مستند «گام نهایی» در شرایطی رونمایی می‌شود که مستند دیگری با نام «من روحانی هستم» در هفته‌های گذشته بحث‌برانگیز بوده و تنش‌هایی را به وجود آورده است.

مستند «من روحانی هستم» نیز مانند مستند «گام نهایی» از محصولات مؤسسات چندرسانه‌ای وابسته به سپاه پاسداران است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.