ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت یک وبلاگ‌نویس معترض در تونس

پلیس تونس عزیز امامی، وبلاگ‌نویس و فعال سیاسی را به اتهام مصرف ماری‌جوانا بازداشت کرد در حالی که مردم معتقدند بازداشت وی سیاسی است.

عزیز امامی، وبلاگ‌نویس و فعال سیاسی تونس، نیمه‌شب دوشنبه ۲۲ ارديبهشت (۱۲ ماه مه) توسط پلیس بازداشت شد.

عزیز امامی، وبلاگ‌نویس و فعال سیاسی تونس

به‌گزارش وب سایت «کوریه اطلس»، این وبلاگ‌نویس در منطقه حلق الوادی واقع در شمال تونس بازداشت و به مرکز پلیس سیدی بوسعید منتقل شده است.

پلیس گفته است جرم وی مصرف ماری‌جواناست. بر اساس قوانین تونس مصرف ماری‌جوانا می‌تواند تا یک سال زندان داشته باشد.

اما بسیاری از مردم بازداشت عزیز امامی را سیاسی می‌دانند چرا که وی در شبکه‌های اجتماعی علیه بازداشت جوانانی که در انقلاب شرکت داشتند فعالیت می‌کرد.

پیش از آن‌که عزیز امامی سوار خودرو پلیس شود جمعیتی در محل گرد آمده و از او پشتیبانی می‌کرد. مردم فریاد می‌زدند «ما همه با تو هستیم» و او با لبخند پاسخ می‌داد «می‌دانم».

از چندی پیش کارزاری در تونس علیه «بازداشت‌های سیاسی» در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شده است و عزیز امامی فعالانه در این کارزار شرکت داشت. وی در شبکه‌های اجتماعی در اعتراض به بازداشت جوانانی چون او که در انقلاب تونس شرکت داشتند، نوشته بود: «من هم یک پاسگاه پلیس را به آتش می‌کشم.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    اول که انقلابیون می آیند و به قدرت می رسند با کلی شعار و وعده و وعید ، قدرت خود را تثبیت میکنند و بعد که آبها از آسیاب افتاد ، وعده ها و شعارها را فراموش کرده و دست به سرکوب و جنایت و فساد میزنند . درست مانند انقلاب ایران و وعده های پوچ و توخالی و کذب خمینی دجال .