ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بیش از ۵۰ موزه ناتمام در ایران

در ایران بیش از ۵۰ موزه ناتمام وجود دارد. دولت اکنون قصد دارد ابتدا پروژه موزه‌هایی را به اتمام برساند که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته‌اند.

در ایران بیش از ۵۰ موزه ناتمام وجود دارد. دولت اکنون قصد دارد ابتدا پروژه موزه‌هایی را به اتمام برساند که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته‌اند. قرار است که در طی چهار سال آینده ساخت و ساز باقی موزه‌های ناتمام مانده، به انجام برسد.

قصر باغچه جوق در ماکو

محمدرضا کارگر، مدیرکل اداره موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی، در سفرش به آذربایجان غربی خبر داد که در ایران بیش از ۵۰ موزه ناتمام وجود دارد. او به خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا گفت: « ما امسال تصمیم گرفته‌ایم موزه‌هایی که از ۷۰ درصد پیشرفت برخوردار هستند به افتتاح برسند و موزه‌هایی که پیشرفت کمتری دارند را بتوانیم تا پایان چهار سال به نتیجه برسانیم.»

به گفته مدیرکل اداره موزه‌ها، دولت قصد دارد تا پایان پروژه‌های ناتمام مانده، موزه تازه‌ای را پایه‌گذاری نکند، مگر با مشارکت سازمان‌های عمومی و اشخاص حقیقی علاقمند به همکاری با دولت در زمینه احداث موزه.

محمدرضا کارگر، مدیرکل اداره موزه‌ها در سفرش به آذربایجان غربی از موزه باغچه جوق دیدن کرد. این موزه نیاز به مرمت دارد. همچنین موزه بزرگ آذربایجان که هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده، یکی از ۵۰ موزه ناتمام در ایران است.

قصر باغچه جوق در ماکو مقر يكی از حكمرانان مقتدر دوره قاجاريه بود. به علت روابط نزدیک با روسیه، تأثیر معماری روسی در عمارت باغچه جوق به خوبی مشخص است.

ماکو به عنوان منطقه آزاد تجاری و صنعتی اعلام شده و دولت امیدوار است این شهر از رونق اقتصادی برخوردار شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.