ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تکذیب برکناری فرماندار بروجرد در پی لغو سفر حسن خمینی

وب‌سايت «انتخاب» گزارش داده بود که در پی حذف برنامه سخنرانی حسن خمينی، نوه آيت‌الله خمينی رهبر انقلاب ايران، در بروجرد، حسن روحانی، رئيس‌جمهوری ايران دستور برکناری منوچهر فراقی، فرماندار اين شهر را صادر کرده است.

در پی حذف برنامه سخنرانی حسن خمينی، نوه آيت‌الله خمينی رهبر انقلاب ايران، در بروجرد، منوچهر فراقی، فرماندار این شهر خبر برکناری خود را تکذيب کرد.

فراقی به خبرگزاری فارس گفت: «با تمام قوت به کار خود ادامه می‌دهيم و تا اين لحظه هيچ نامه و مطلبی مبنی بر عزل اينجانب از سوی هيچ مسئولی اعلام نشده است.»

وب‌سايت «انتخاب» گزارش داده بود که در پی حذف برنامه سخنرانی حسن خمينی، نوه آيت‌الله خمينی رهبر پیشین ايران، در بروجرد، حسن روحانی، رئيس‌جمهوری ايران دستور برکناری منوچهر فراقی، فرماندار اين شهر را صادر کرده است.

فرماندار بروجرد افزود:‌«مطالبی که در برخی از سايت‌ها مبنی بر لغو سفر سيد حسن خمينی به بروجرد باعث حذف اينجانب شده را کذب می‌دانيم و همچنان به کار خود در سمت فرمانداری شهرستان بروجرد ادامه می‌دهيم.»

با اين حال حسين‌علی اميری، قائم‌مقام وزير کشور ايران گفته که موضوع برکناری فرماندار بروجرد در حال بررسی است.

به گفته اميری حداقل ۶۰ تن از نمايندگان مجلس نسبت به لغو جلسه اعتراض و تقاضای برخورد وزارت کشور با فرماندار بروجرد را داشتند.

وی افزود: «از وزرات کشور يک بازرس به محل فرستاده شده تا موضوع را بررسی کند، گزارش هنوز نهايی نشده و احتمالاً روز دوشنبه يا سه‌شنبه نهايی خواهد شد.»

حسن خمينی قرار بود روز سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت‌ماه به دعوت دانشگاه بروجردی در همايشی به سخنرانی بپردازد؛ اما اين سخنرانی لغو شد.

روزنامه «شرق» در آن زمان نوشت لغو اين سخنرانی به‌دليل «تجمع گروه‌های خودسر» توسط شورای تأمين استان لرستان صورت گرفت.

«انتخاب» اما نوشته است جريان‌های افراطی بدون هيچ‌گونه تجمع و بيانيه و تنها با ارسال چند پيغام خصوصی به فرماندار بروجرد، مانع از سخنرانی نوه آيت‌الله خمينی شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.