ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طرح «دجال‌واره» در کرمان برای مقابله با ماهواره

محمد مطهری، جانشين فرمانده سپاه

محمد مطهری، جانشين فرمانده سپاه ثارالله کرمان، شنبه ۲۷ ارديبهشت از به اجرا گذاشتن طرح دجال‌واره، برای مقابله با ماهواره‌ها در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «تسنيم»، محمد مطهری، در جمع خبرنگاران گفت: «طرح «دجال‌واره» به شکل ارشادی و با هدف مقابله با جنگ نرم و به ويژه ماهواره در سراسر استان پهناور کرمان در مرحله اجرا گذاشته می‌شود.»

در اين طرح خانواده‌ها می‌توانند ماهواره‌های خود را به شکل داوطلبانه تحويل دهند.

مطهری افزود که در طرح دجال‌واره خانواده‌ها با اثرات و مضرات ماهواره بر انديشه‌ها و تفکرات فزرندان و به ويژه نسل جوان آشنا می‌شوند.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به اينکه استان کرمان حدود سه ميليون نفر جمعيت دارد، گفته در حال حاضر بيش از يک ميليون نفر از جمعيت استان در قالب بسيج با سپاه پاسداران در ارتباط هستند.

او با تأکيد براينکه در شرايط فعلی تهديدات سخت دشمن به جنگ نرم تبديل شده است، ادامه داد که بايد در سال اقتصاد و فرهنگ نسبت به فرهنگ‌سازی و آشنايی خانواده‌ها با تهديدات دشمن اقدام کرد.

جانشين فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بيان اينکه تشکيل حلقه‌های صالحين و تقويت اردوهای راهيان نور از ديگر برنامه‌های سپاه در سال جاری است، اعلام کرد که سپاه با تمام توان و قدرت خود در راه مبارزه با تهديدات دشمن به ويژه در جنگ نرم گام برمی‌دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.