ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير ارشاد: رفتار ليلا حاتمی قابل قبول و دفاع نيست

علی جنتی، وزير ارشاد درباره روبوسی ليلا حاتمی با ژيل ژاکوب، رئيس جشنواره کن گفت: «فکر می‌کنم در اين قضيه ايشان غافلگير شد، ولی به هر صورت اين رفتار قابل قبول و دفاع نيست.»

علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران درباره روبوسی ليلا حاتمی با ژيل ژاکوب، رئيس جشنواره کن گفت: «فکر می‌کنم در اين قضيه ايشان غافلگير شد، ولی به هر صورت اين رفتار قابل قبول و دفاع نيست.»

روبوسی لیلا حاتمی با ژیل ژاکوب رئیس جشنواره کن در مراسم گشایش این جشنواره در ایران مسأله‌ساز شد

به گزارش جام‌جم آنلاين، جنتی افزود: «خانم حاتمی مجموعا سعی‌اش بر اين بود که نوع پوشش متينی داشته باشد و حضورش در کن منطبق با معيارهای ارزشی ما باشد.»

پيش‌تر حسين نوش‌آبادی، معاون پارلمانی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، در واکنشی به حضور ليلا حاتمی در جشنواره کن انتقاد کرده بود.

لاله افتخاری، دبير اول کميسيون فرهنگی مجلس ايران نيز٬ خواهان برخورد «جدی» با ليلا حاتمی شده و از وزارت ارشاد خواسته «تکليف» خود را با چنين هنرمندانی روشن کند.

روزنامه کیهان نیز نوشت رفتار لیلا حاتمی «دور از شأن وی» و رفتار ژیل ژاکوب «شيطنت‌آميز» بوده است.

اشاره اين مقامات به روبوسی ليلا حاتمی با رئيس جشنواره کن، ژيل ژاکوب و احتمالا لباس اين هنرپيشه است که از سوی برخی از رسانه‌های محافظه‌کار به عنوان رفتار «غيرمتعارف» از آن ياد شده است.

ليلا حاتمی، هنرپيشه ايرانی، يکی از اعضای هیأت داوران جشنواره فيلم کن سال ۲۰۱۴است که از ۱۴تا ۲۵مه امسال برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • amin

    تو كشور ما فقط نام اسلام مونده. چندتا شيخ كور و كچل كه اصلا به درد اسلا نميخورنو فقط پوسته اسلامو محكم گرفتن اسلامو برا ديگرون تعريف مي كنن اما خودشون از اسلام بويي نبردند رييسشونم خامنه اي ظاهرگراست

  • شاهد

    واقعا که مملکت با یه بوسه به یه ادمی که به جای پدر بزرگه و پیشکسوت جای معلمه به هم میخوره؟این همه دزدی و چپاول و جنایت تو این مملکت هست فقط همین ربوسی مهمه؟اره دیگه چرا اقای احمدی نژاد رو تو بیخ نکردن؟

  • ناشناس

    وقتي احمدي نژاد مادر چوز رو بغل كرد هم همين برخورد رو كردين ؟؟ يه كاري يا ارزشه يا ضد ارزش !