ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«توقیف دو نشريه دانشجويی در ایران»

«موج نو»، نشریه وابسته به مجمع اسلامی دانشگاه سمنان و «غياث» نشریه دانشجویی‌ای که در دانشگاه‌ اميرکبير تهران منتشر می‌شد، توقيف شدند.

«موج نو»، نشریه وابسته به مجمع اسلامی دانشگاه سمنان و «غياث» نشریه دانشجویی‌ای که در دانشگاه‌ اميرکبير تهران منتشر می‌شد، توقيف شدند.

«غياث» نشریه دانشجویی‌ای که در دانشگاه‌ اميرکبير تهران منتشر می‌شد

به‌گزارش سایت «خبرنگاران ايران»، نشریه «موج نو» به بازتاب آخرين خبرهای روز سياسی ايران می‌پرداخت و از سه شماره پيش، ويژه‌نامه‌ای چاپ می‌کرد که به تحليل و بررسی دولت‌های پس از انقلاب می‌پرداخت.

این گزارش می‌افزاید، نشريه «غياث» نیز تنها در دقايق ابتدايی توزيع در روز دوشنبه ۲۹ ارديبهشت‌ماه در دانشگاه اميرکبير توقيف شده است.

در حکم توقيف «موج نو» به شماره‌های دوم و سوم این نشریه اشاره شده که در ويژه‌نامه آن به تحليل دوران رياست جمهوری آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر کنونی جمهوری اسلامی ایران و نخست‌وزيری ميرحسين موسوی که هم‌اکنون در بازداشت خانگی است و همچنین دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام، پرداخته بود.

سایت «خبرنگاران ايران» در مورد توقیف نشریه «غياث» به‌نقل از یک فرد مطلع که نام وی منتشر نشده، نوشته است که در روی جلد آخرين شماره اين نشريه عکس مجيد توکلی٬ فعال دانشجويی که در حال حاضر در زندان رجايی‌شهر کرج زندانی است، منتشر شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    نوری زاد که برای دومین بار از شیراز به تهران بازگردانده شده در صفحه شخصی فیس بوک خود نوشته است: دیروز ساعت چهار، برادران بار دیگر مرا در یکی از خیابان های شیراز باز داشت کردند و مستقیم بردند به فرودگاه شیراز. هشت ساعت من با آنها بودم . چه در داخل اتومبیل شان و چه در اتاقی در فرودگاه. ساعت دوازده شب مرا به تیم امنیتی داخل هواپیما سپردند و در تهران همان تیم، مرا به گارد ویژه ی سپاه سپرد. افسوس از این که چشمم از رؤیت جمال مبارکِ مادر مجید توکلی بی نصیب ماند. مجیدی که فردا - پنجشنبه - روز تولد اوست. و بی نصیب از رؤیت جمال مبارک دختران و پسران محروم از تحصیل بهایی.