ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سال گذشته ۱۸۰۰ کارگر جان خود را در ایران از دست دادند

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که در سال گذشته ۱۳ هزار حادثه ناشی از کار رخ داد که بيش از يک هزار و ۸۰۰ مورد آن منجر به مرگ کارگران شد.

حسن هفده‌تن، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که در سال گذشته ۱۳ هزار حادثه ناشی از کار رخ داد که بيش از يک هزار و ۸۰۰ مورد آن منجر به مرگ کارگران شد.

عکس از آرشیو

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ايلنا، حسن هفده‌تن ضمن اعلام این خبر افزود استان‌ها در این‌باره مخفی‌کاری می‌کنند و قوانين و مقررات به تنهايی برای کاهش حوادث ناشی از کار کافی نيست.

معاون روابط کار وزارت کار همچنین گفت: «به دليل کاهش امنيت نيروی کار و کاهش امنيت سرمايه‌گذاری شرايط قراردادهای کار تغيير يافته، به‌گونه‌ای که  بيش از ۹۰ درصد قرارداد‌های کار در سال گذشته موقت بوده است.»

به‌گفته علی مصريان، رئيس مرکز تحقيقات وزارت کار بر اساس اعلام سازمان جهانی کار، سالانه ۳۲۱ هزار نفر بر اثر حوادث شغلی و حدود دو ميليون و ۳۰۰ هزار نفر نيز بر اثر بيماری‌های شغلی جان خود را از دست می‌دهند.

مصریان گفت: «هزينه‌های ناشی از حوادث کار در دنيا بيش از دو تريليون دلار است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.