ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدور قرار وثیقه برای سراج‌الدين ميردامادی

گيتی پورفاضل، وکيل مدافع سراج‌الدين ميردامادی، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب که هم‌اکنون زندانی است، از صدور قرار وثيقه برای موکلش توسط دادسرای زندان اوين خبر داد.

گيتی پورفاضل، وکيل مدافع سراج‌الدين ميردامادی، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب که هم‌اکنون زندانی است، از صدور قرار وثيقه برای موکلش توسط دادسرای زندان اوين خبر داد.

سراج‌الدین میردامادی ۲۰ اردیبهشت‌ماه به دادسرای اوین احضار شده بود که با مراجعه به این دادسرا بازداشت شد.

گيتی پورفاضل روز پنج‌شنبه یکم خردادماه به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، گفت دادسرای اوين به سراج‌الدین ميردامادی اجازه تماس تلفنی با خانواده‌اش را داده و موکلش در این تماس تلفنی که روز گذشته صورت گرفت خبر صدور قرار وثيقه را به خانواده‌اش گفته است.

وکيل مدافع سراج‌الدين ميردامادی هنوز از ميزان و مبلغ قرار وثيقه صادر شده اطلاعی ندارد و روز شنبه سوم خردادماه برای اطلاع از ميزان و مبلغ قرار صادر شده به دادسرا مراجعه خواهد کرد.

پورفاضل چند روز پیش گفته بود که پرونده میردامادی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی رفته است.

سراج‌ا‌لدین میردامادی، از همکاران روزنامه‌های توقیف شده جهان اسلام، توس و حیات نو بود و با رادیو زمانه نیز همکاری کرده است.

پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران، مردادماه سال گذشته سراج‌ا‌لدین میردامادی همراه با همسرش از پاریس به ایران بازگشت و به‌هنگام ورود به «فرودگاه امام»، گذرنامه‌ هر دوی آن‌ها توقیف شد.

میردامادی روز ۲۸ آبان‌ماه در دادسرای اوین تفهیم اتهام شد.

وی متهم به «اقدام علیه امنیت ملی» شد و سپس سپاه پاسداران به اتهامات وی «اجتماع و تبانی» را اضافه کرد. میردامادی در این مدت با قرار کفالت آزاد بود.

سراج‌الدین میردامادی، پسر دایی آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه برای ادای پاره‌ای توضیحات به دادسرای اوین احضار شده بود که با مراجعه به این دادسرا بازداشت شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.