ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۵۲ نفر به اتهام شرکت در «مهمانی شبانه» بازداشت شدند

۱۸زن و ۳۴ مرد که در يک «مهمانی شبانه» در شهرستان فرديس در استان البرز شرکت کرده بودند، از سوی پليس و نيروهای بسيج بازداشت شدند.

۱۸زن و ۳۴ مرد که در يک «مهمانی شبانه» در شهرستان فرديس در استان البرز شرکت کرده بودند، از سوی پليس و نيروهای بسيج بازداشت شدند.

ماموران انتظامی همراه با نیروهای بسیج به محل این میهمانی رفته‌‌اند

ابوالفضل سرزعيم، معاون سياسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فرديس به جام جم گفت: «چند شب پيش تعدادی از شهروندان يکی از محله‌های اين شهر با مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰تماس گرفتند و اعلام کردند در طبقه چهارم يکی از مجتمع‌های مسکونی يک مهمانی شبانه برگزار شده و مهمانان از ديگر ساکنان مجتمع سلب آسايش کرده و به اعتراض همسايه‌ها نيز توجهی نمی‌کنند.»

سرزعيم افزود: «با گزارش موضوع به پليس، ماموران انتظامی همراه بسيجيان عازم محل شده و با گزارش موضوع به دادستان شهرستان فرديس و دستور قضايی وارد ساختمان شدند و شرکت‌کنندگان در اين مهمانی مختلط که ۱۸زن و ۳۴مرد بودند را دستگير و به مرکز پليس منتقل کردند.»

به گفته وی با تحقيق از افراد بازداشت شده، معلوم شد يکی از آن‌ها صاحب‌خانه بوده و افراد ديگر با دعوت‌نامه‌هايی که از سوی اين مرد دريافت کرده‌اند، برای شرکت در اين مهمانی حاضر شده و هيچ کدام با يکديگر آشنايی ندارند و حتی پيش از اين نيز با مرد صاحب‌خانه ملاقات نداشته‌اند.

بر پايه اين گزارش، با صدور قرار برای برگزارکننده اين مهمانی و شرکت‌کنندگان در اين مراسم شبانه، تحقيقات از آن‌ها ادامه دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.