ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن روحانی: برای نبرد فرهنگی با کشورهای مدرن آماده شويم

حسن روحانی در مرکز همايش‌های بين‌المللی صدا و سيمای جمهوری اسلامی گفت که راديو و تلويزيون کم‌کم کنار گذاشته می‌شوند و موبايل و اينترنت جای آن‌ها را پر می‌کنند.

حسن روحانی، رئيس جمهوری ايران در آغاز هفتمين اجلاس اتحاديه راديو و تلويزيون‌های اسلامی و جشنواره اتحاد گفته است که اين کشور بايد برای نبرد فرهنگی عظيم با کشورهای «صنعتی و مدرن» آماده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت یازدهم، روحانی که در مرکز همايش‌های بين‌المللی صدا و سيما جمهوری اسلامی سخن می‌گفت، افزوده که امروز ديگر ابزار راديو و تلويزيون کم کم به کنار گذاشته می‌شوند و موبايل و اينترنت جای آن ابزار را پر می‌کنند.

رئيس دولت موسوم به «اعتدال» ادامه داد که امروز ديگر رسانه نقشش فقط ارتباطات نيست و امروز رسانه تأثيرگذار بر سبک زندگی و هنجارها است.

روحانی اضافه کرد «امروز رسانه‌ها تصوير را نه منعکس می‌کند که می‌سازند و توليد می‌کنند».

روحانی با ابراز نگرانی از اينکه اگر نتوانيم با قدرت از فرهنگ‌مان صيانت کنيم، سبک زندگی جامعه اسلامی به تدريج سبکی غربی خواهد شد، گفت: «ما بايد توليد پاک و نظيف را هم بتوانيم جايگزين انواع توليدهای منحرف‌کننده غربی کنيم و برای اين کار بايد برندی را توليد کنيد.»

رئيس دولت يازدهم ‌تأکيد کرد که بايد توليد صالح و عمل صالح را به عنوان يک برند در دنيای اسلام ايجاد کنيم.

اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با شعار «رسانه‌های ديداری، صدای مقاومت و رويارويی با فتنه مذهبی» آغاز به کار کرد

چندی پيش شنبه ۲۷ ارديبهشت ماه، رئيس‌جمهوری ايران در چهارمين جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات، کاربران اينترنت را «شهروندان جديد جهان» خواند و از مردم اين کشور خواست تا بلوک فارسی را در شبکه اجتماعی تقويت کنند.

او در آن سخنرانی با اشاره به مشکلات اينترنت در ايران گفت: «من از شرايط پهنای باند اينترنت کشور راضی نيستم». وی وعده داد که پهنای باند «نه تنها برای منازل و تجارت‌خانه‌ها، بلکه برای موبايل‌ها نيز وسيع‌تر شود.»

در هفتمين اجلاس اتحاديه راديو و تلويزيون های اسلامی، نمايندگان ۳۶ کشور جهان از جمله مديران و نمايندگان ۳۰۰ شبکه راديو و تلويزيونی و مؤسسه‌های توليدی حضور دارند.

اين اجلاس روز یکشنبه با حضور رئيس جمهوری ايران و با شعار «رسانه‌های ديداری، صدای مقاومت و رويارويی با فتنه مذهبی» آغاز به کار کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.