ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شهريه مدارس غيردولتی ۱۰ تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

رئيس سازمان مدارس غيردولتی از افزایش ۱۰ تا ۳۰ درصدی شهريه مدارس غيردولتی خبر داد و گفت این افزایش شهریه با در نظر گرفتن تورم صورت می‌گیرد.

مرضيه گرد، معاون وزير و رئيس سازمان مدارس غيردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده، از افزایش ۱۰ تا ۳۰ درصدی شهريه مدارس غيردولتی خبر داد و گفت این افزایش شهریه با در نظر گرفتن تورم صورت می‌گیرد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، مرضيه گرد در نشست خبری دوشنبه ۵ خردادماه ضمن اعلام این خبر همچنین گفت: «شهريه مدارس بر اساس حق‌الزحمه و حق‌التدريس معلمان، نرخ محل مدرسه و تعداد ساعات آموزشی و شاخص‌های ديگر مشخص می شود.»

وی در همین حال افزود: «براساس اين الگو حتی برخی از مدارس ممکن است افزايش شهريه نداشته باشند.»

رئيس سازمان مدارس غيردولتی درباره افزایش شهریه تعدادی از مدارس تا ۷۰ درصد برای سال تحصيلی آينده گفت شوراهای نظارت هر منطقه در استان‌ها موظف هستند بر این‌گونه موارد نظارت کنند.

مجتبی زينی‌وند، مديرکل سازمان مدارس غيردولتی، در این نشست افزايش ۷۰ درصدی شهريه مدارس را تکذیب کرد و گفت: «تعداد معدودی از مدارس تا روز گذشته شهريه‌ها را اعلام کرده بودند که تذکر کتبی به تمامی مديران داده شده است و تا زمان مشخص شدن تعيين شهريه هيچ مديری حق ندارد شهريه مدرسه را اعلام کند و يا چک از والدين دريافت کند.»

وی افزود: «در سال‌های گذشته شهريه مدارس درصدی اضافه می‌شد بدون توجه به کيفيت و ظرفيت اما امسال هفت سرفصل برای تعيين شهريه مشخص شده است که اين سرفصل‌ها بايد به تأييد شورای تعيين شهريه در هر منطقه برسد و تلاش شده است تا تمامی فعاليت‌ها مبتنی بر اسنادی باشد که مديران و مؤسسان مدارس غيردولتی ارائه می‌کنند.»

بيش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ مدرسه‌ غيردولتی در ايران فعالیت دارند. «قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی» در سال ۱۳۸۷ در مجلس ایران به تصویب رسید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • jamal

    جزئیات تکان دهنده بورسیه غیرقانونی 3 هزار نفر در دولت احمدی نژاد / پرونده 235 نفر بدون درج معدل از میان این افراد معدل کارشناسی 228 نفر کمتر از 14 بوده که این رقم براساس آیین نامه ها می بایست بالای 14 باشد. معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان ضمن تشریح تخلفات صورت گرفته در اعزام دانشجویان به بورس خارج و داخل کشور در دولت گذشته (سال های 88 تا 92 ) اعلام کرد که در این دوره 3002 نفر از دانشجویان بدون آزمون به بورس داخل و خارج اعزام شدند. به گزارش عصرایران به نقل از ایرنا مجتبی صدیقی صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: دولت برای هر یک از دانشجویان بورسیه خارج بین 600 میلیون تا یک میلیارد تومان هزینه می کند.!!