ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تظاهرات ضد جام جهانی در برزیل

پیوستن بومیان آمازون به تظاهرات

در حالی که از هواپیمای مخصوص تیم برزیل در جام جهانی سال ۲۰۱۴ رونمایی شد، نزدیک به ۱۵۰۰ نفر از معترضان برگزاری این مسابقات در برزیل با پلیس این کشور درگیر شدند.

روز سه‌شنبه ۶ خرداد، پلیس از گاز اشک‌آور برای پراکنده کردن تظاهرکنندگانی استفاده کرد که به سمت استادیوم ملی برازیلیا راهپیمایی می‌کردند.

برزیل تاکنون ۱۱ میلیارد دلار خرج میزبانی مسابقات جام جهانی فوتبال در این کشور کرده است. تظاهرکنندگان معتقدند که این پول باید خرج خدمات عمومی، ازجمله بهداشت، آموزش و پرورش، مسکن و تأمین اجتماعی می‌شد.

روز سه‌شنبه، گروهی از بومیان آمازون که خواهان حق خود بر زمین‌های آباء و اجدادیشان هستند، به تظاهرکنندگان پیوستند. بومیان آمازون با استفاده از اسلحه‌های بومی خود با پلیس برزیل درگیر شدند. یکی از پلیس‌هایی که به‌وسیله تیرکمان زخمی شده بود، برای خارج کردن تیر به اتاق عمل منتقل شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.