ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماينده مجلس: شماری از شرکت‌های ايرانی با اسرائيل ارتباط دارند

مصطفی افضلی‌فرد گفته است وزارتخانه‌های اطلاعات و خارجه در مورد ارتباط ۵۵ شرکت با اسرائیل هنوز گزارش نداده‌اند.

مصطفی افضلی‌فرد، سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ مجلس ايران درباره پرونده «ارتباط برخی شرکت‌های ايرانی با شرکت‌های اسرائيلی» گفت: «مکاتباتی با وزارتخانه‌های اطلاعات و خارجه انجام شده است، اما هنوز به ما گزارش لازم را نداده‌اند تا آنگاه مشخص شود از ۵۵ شرکت چه تعدادی با صهيونيست‌ها ارتباط دارند.»

مصطفی افضلی‌فرد، سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ مجلس ايران

به گزارش خبرگزاری فارس، افضلی‌فرد با اشاره به اين‌که وزارتخانه‌های اطلاعات و امور خارجه ايران هنوز پاسخی نداده‌اند، افزود: «عدم ارائه پاسخ از سوی اين‌ها به‌منزله اعلام تصميم و نظر کميسيون است؛ اين موضوع به‌منزله اين است که تمامی اين ۵۵ شرکت‌ صهيونيستی هستند.»

وی افزود اگر ارتباط اين ۵۵ شرکت با اسرائيل ثابت شود، «بايد منحل شوند و نبايد مورد حمايت مالی، اداری، اجرايی واقع شوند و اقداماتی هم که برای تقويت اين‌ها انجام شده بايد از بين برود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    نه اینکه خود حضرات با اسرائیل و عوامل آن رابطه ندارند . در زمان جنگ حتی از اسرائیل سلاح و مهمات میگرفتند و صندوقهای مهمات اسرائیلی در جبهه ها به عینه دیده میشد . امان از سیاست کثیف و مزورانه حکومتچیان ایران .