ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«هواپيمای مالزی در اقيانوس هند سقوط نکرده است»

بر اساس آخرین کاوش‌های گروه جست‌وجوگر هواپيمای ناپديد شده مالزی، این هواپیما به احتمال قوی در اقیانوس هند سقوط نکرده است.

بر اساس آخرین کاوش‌های گروه جست‌وجوگر هواپيمای ناپديد شده مالزی، این هواپیما به احتمال قوی در اقیانوس هند سقوط نکرده است.

گروه جست‌وجوگر هواپيما دریافته است که علائمی که گفته می‌شد از جعبه سیاه این هواپیما دریافت شده مربوط به آن نبوده است. این علائم در روزهای نخستین ماه آوریل دریافت شده بود.

گروه جستجوگر هواپيما اعلام کرده است که به فعالیت خود در اين منطقه پايان می‌دهد، اما وارن تراس، معاون نخست‌وزير استراليا، هنوز معتقد است هواپيمای ناپديد شده مالزی جايی در جنوب اقيانوس هند سقوط کرده است.

آخرين گزارش‌ها نشان می‌داد که اين هواپيما از مسير کوالالامپور به پکن جهت خود را تغییر داده و به‌دليل تمام شدن سوخت خود جايی در سواحل شمال غرب استراليا واقع در اقيانوس هند سقوط کرده است.

بوئینگ مسافربری شرکت «مالزی ایرلاین» بیش از ۸۰  روز پیش با ۲۳۹ مسافر و خدمه پرواز ناپدید شد.

بیشتر مسافران این هواپیما چینی بودند و در میان آن‌ها دو ایرانی نیز وجود داشتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.