ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو خواهر؛ قربانیان تازه تجاوز گروهی در هند

دو دختر ۱۴ و ۱۵ ساله در روستایی در اوتارپرادش، پس از یک تجاوز گروهی، به درخت آویخته شده‌اند. چهار نفر در پیوند با موضوع دستگیر شده‌اند که دو نفرشان پلیس هستند.

دو خواهر  ۱۴ و ۱۵ ساله در روستایی در اوتارپرادش هند، پس از یک تجاوز گروهی، به درخت آویخته شده‌اند. چهار نفر در پیوند با موضوع دستگیر شده‌اند که دو نفرشان پلیس هستند.

این تجاوز گروهی افکار عمومی هند را تکان داده است.  جسد دخترها که پس از تحمل خشونت جنسی، خفه شده بودند، در حالی پیدا شد که از یک درخت انبه آویزان بودند.

این دو دختر شامگاه سه‌شنبه (۲۷ مه/۶ خرداد) از روستای خود به نام کترا ناپدید شده بودند و اهالی دهکده صبح روز بعد، این دو را آویخته از درخت پیدا کردند. آن دو که در کلبه‌شان دستشویی نداشتند، برای قضای حاجت از ده خارج شده بودند.

تصویری از محل یافتن جسد دو دختر نوجوان هندی

قربانیان به پست‌ترین کاست هندوها، کاست «دالیت» موسوم به«نجس»‌ها تعلق داشته‌اند. پدر و مادر این دو به فوریت موضوع ناپدید شدن آنها را به اداره پلیس محلی خبر داده‌اند. گفته می‌شود که رئیس پلیس محلی، اعتنایی به این خبر نکرده است.

صدها نفر از اهالی ده با تجمع در برابر اجساد این دو قربانی، به ناکارآمدی پلیس اعتراض کردند. مامور یاد شده عجالتا از کار معلق شده است.

تلویزیون هند صحنه‌هایی را پخش کرد که نشان می‌داد مردم دهکده زیر درخت انبه گرد آمده‌اند و نمی‌گذارند کسی به اجساد دست بزند.

به نوشته «تایمز آو ایندیا» مردم خشمگین دهکده، خواستار اقدام فوری مقامات در یافتن و مجازات عاملان این جنایت بودند.

کالبدشکافی اجساد دو قربانی ثابت می‌کند که آنها، قبل آویخته شدن به درخت، مورد تجاوز گروهی قرار گرفته و خفه شده‌‌اند.

پلیس هندوستان روز پنجشنبه ۲۹ مه از دستگیری چهار مظنون و پیگرد سه نفر دیگر خبر داد.

دولت هند در سال گذشته و با توجه به موارد مکرر تجاوزهای گروهی، مجازات خشونت‌های جنسی را تشدید کرد.

بر اساس قانون جدید، مجازات تجاوز گروهی اعدام خواهد بود؛ حتی اگر قربانی زنده مانده باشد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری زنان ـ شماره 49

    […]   دو خواهر؛ قربانیان تازه تجاوز گروهی در هند رادیو زمانه، ۳۰ می ۲۰۱۴ دو خواهر  ۱۴ و ۱۵ ساله در روستایی در اوتارپرادش هند، پس از یک تجاوز گروهی، به درخت آویخته شده‌اند. چهار نفر در پیوند با موضوع دستگیر شده‌اند که دو نفرشان پلیس هستند. این تجاوز گروهی افکار عمومی هند را تکان داده است.  جسد دخترها که پس از تحمل خشونت جنسی، خفه شده بودند، در حالی پیدا شد که از یک درخت انبه آویزان بودند. […]