ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سریالی درباره دستگیری و اعدام عبدالمالک ریگی ساخته می‌شود

«سیمافیلم» قصد دارد سریالی درباره دستگیری و اعدام عبدالمالک ریگی، رهبر جندالله بسازد.

«سیمافیلم» قصد دارد سریالی درباره دستگیری و اعدام عبدالمالک ریگی، رهبر گروه «جندالله» بسازد. در این مجموعه تلویزیونی چگونگی همکاری نهادهای اطلاعاتی در ایران با کشورهای همسایه برای دستگیری عبدالمالک ریگی روایت می‌شود.

بازداشت عبدالمالک ریگی، رهبر جندالله توسط مأموران اطلاعاتی جمهوری اسلامی

تهیه‌کنندگان این مجموعه تلویزیونی گفته‌اند هدفشان از ساخت چنین سریالی «نمایش اقتدار نیروهای اطلاعاتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران» است.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بحران بودجه مواجه شده است.

در آغاز سال ۱۳۹۳ سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرده بود که ۶۹ سریال را برای پخش آماده کرده، اما هیچ‌یک از این مجموعه‌ها برای پخش آماده نشده است.

رهبر جندالله یا «جنبش مقاومت مردمی ایران»، عبدالمالک ریگی بود که در اسفند ۱۳۸۸ توسط وزارت اطلاعات ایران دستگیر شد و روز ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ به دار آویخته شد.

گروه مسلح جندالله خود را مدافع حقوق ملی و مذهبی قوم بلوچ و اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده و می‌گوید قصد جدایی‌ از ایران را ندارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرامرز

    با کمک اطلاعاتی امریکا که نوعی هدیه به ج.ا ایران جهت مذاکرات هسته ای بود دستگیر شد.اطلاعات رژیم از این عرضه ها ندارد و فقط استاد شکنجه و اعدام است

  • بهنام

    ریگی را آی اس آی ( سازمان اطلاعات پاکستان ) در قبال دریافت پولی کلان لو داد ، و گرنه اینها هیچ هنری ندارند .