ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگران ایران‌تایر مقابل وزارت کار تجمع کردند

در پی تعديل و بيکاری ۴۰۰ تن از پرسنل شرکت توليدی ايران تاير، افزایش ساعت کار و کاهش دستمزد، کارگران اين واحد توليدی مقابل وزارت کار ايران تجمع کردند.

در پی تعديل و بيکاری ۴۰۰ تن از پرسنل شرکت توليدی ايران تاير، روز یکشنبه ۱۱خرداد، کارگران اين واحد توليدی مقابل وزارت کار ايران تجمع کردند.

در پی تعديل تعداد زيادی از پرسنل ايران‌تاير، افزايش ساعت کار به ۱۲ساعت در روز و کاهش حقوق و دستمزد به ۶۰۰هزار تومان در ماه، حدود ۲۰۰ تن از کارگران مقابل وزارت کار به تجمعی اعتراضی کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، در نهايت با پذيرش چهار تن از نمايندگان کارگران از سوی وزير کار و قول مساعد برای پيگيری مطالبات آنها اين تجمع به پايان رسيده است.

پيش‌تر کارگران اين واحد توليدی در محوطه کارخانه اعتصاب کرده بودند که به اخراج اخراج چهار تن از پرسنل استخدام رسمی اين شرکت منجر شده بود. آنها اعلام کرده بودند که در صورت عدم پاسخگويی مديران، اعتراض خود را در مقابل وزارت کار ادامه خواهند داد.

همزمان نماينده کارگران اعتصاب‌کننده در گفت‌وگو با ايسنا اهانت به کارکنان و تحريک آنها از سوی معاونت منابع انسانی در نحوه ارائه فيش حقوقی و افزايش ساعات کار را دلايل اصلی اين اعتراض‌ها بر شمرده است.

به گفته نماينده معترضان فيش حقوقی فروردين ماه، در تاريخ پنجم خرداد ارائه شده است. او افزود که سنوات بازنشستگی کارگران از دو ماه به يک ماه کاهش يافته و حق طبقه‌بندی مشاغل رعايت نمی‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.