ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چهار درويش به ۲۸ سال تبعيد محکوم شدند

چهار درويش گنابادی از استان فارس به اتهام «محاربه و فساد فی‌الارض»، هر يک به هفت سال تبعيد محکوم شدند.

محمدعلی دهقان بورکی، محسن اسماعيلی، محمدعلی صادقی و ابراهيم بهرامی، چهار درويش گنابادی از استان فارس به اتهام «محاربه و فساد فی‌الارض»، هر يک به هفت سال تبعيد محکوم شدند.

راهپیمایی حزب‌الله علیه دراویش گنابادی ـ ۱۱ شهریور ۹۰ ـ شهرستان کوار

به گزارش وب‌سایت مجذوبان نور، این چهار درويش گنابادی نزديک به يک سال را در حالت بازداشت موقت در زندان عادل‌آباد شيراز سپری کردند و به ترتيب به شهرهای زابل، دزفول، مراغه و سردشت تبعيد شدند.

همچنین افزون بر اين حکم، طی احکام محکوميت ۳۵ درويش گنابادی در دادگاه عمومی کوار که هفته گذشته منتشر شد، اين چهار درويش به يک تا چهار سال زندان نیز محکوم شدند.

در پی تحریک عده‌ای از طلاب و بسيجيان علیه دراویش گنابادی در شهريورماه سال ۹۰ در شهر کوار و تظاهرات عليه دراويش يک درويش جوان با شليک گلوله کشته شد.

پس از این رویدادها بسیاری از دراویش دستگیر محاکمه و زندانی شدند اما شکايت دراويش از افراد برپا کننده اين درگيری پس از گذشت سه سال به جايی نرسيده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.