ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس مجلس خبرگان رهبری دچار حمله قلبی شد

محمدرضا مهدوی کنی پس از شرکت در مراسم سالمرگ آیت‌الله خمینی دچار حمله قلبی شد. گفته می‌شود او در کما به سر می‌برد، اما رئیس دفترش این خبر را تکذیب کرده است.

محمدرضا مهدوی کنی پس از شرکت در مراسم سالمرگ آیت‌الله خمینی دچار حمله قلبی شد. گفته می‌شود او در کما به سر می‌برد اما رئیس دفترش این خبر را تکذیب کرده است.

مهدوی کنی ۸۳ سال سن دارد و سومین رئیس مجلس خبرگان است

ابراهیم انصاریان، رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی در گفت‌وگو با خبرگزاری «تسنیم»، خبر حمله قلبی رئیس مجلس خبرگان را تایید کرده و افزوده است:  «ایشان در ساعت ۱۵ پس از حمله قلبی دچار افت فشار شده بودند که در  بیمارستان بستری و تحت مداوا و آنژیو قرا گرفتند.»

انصاریان گفته که حال مهدوی کنی رو به بهبود است. این در حالی است که خبرگزاری «مهر» به نقل از یک «منبع آگاه»،  از وخامت حال او خبر داده‌ و نوشته‌ بود که او عصر چهارشنبه، ۱۴ خرداد، به کما رفته است.

سایت «تابناک» به نقل از میرلوحی، داماد مهدوی کنی، نوشته که حال او خوب نیست، اما به کما نرفته است.

مهدوی کنی در سال ۱۳۸۹ و پس از کناره‌گیری هاشمی رفسنجانی از نامزدی ریاست مجلس خبرگان به این سمت انتخاب شد.

او  دبیرکل جامعه روحانیت مبارز است که مهم‌ترین تشکل اصول‌گرایی در ایران محسوب می‌شود. مهدوی کنی رئیس دانشگاه امام صادق نیز هست.

محمدرضا مهدوی کنی یکی از ۵ عضو شورای انقلاب، عضو شورای انقلاب فرهنگی و شورای نگهبان  بوده است.

او پس از ترور محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر در شهریور سال ۱۳۶۰، برای مدتی نخست وزیر موقت ایران بود.

مهدوی کنی ۸۳ سال دارد و در ۸۰ سالگی ریاست مجلس خبرگان را بر عهده گرفت.

وی در خانه خودش دچار حمله قلبی شده و هم اینک در بیمارستان بهمن تهران بستری است.

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر ایران و شمار دیگری از مقامات دولتی و نظامی ایران در بیمارستان از  مهدوی کنی عیادت کرده‌اند. اعضای خانواده او از مردم خواسته‌اند برای بهبودی‌اش دعا کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    این خبر جدیدی نیست چون ایشان همچون شخص رهبر و همچون دیگر خبرگان و نخبگان نظام حاکم ۲۵ سال است که در عالم کما و بیخبری بسر برده و میبرند! و حمله قلبی و مرگ ناشی از آن گذرگاهیست از عالم خبرگان به عالم مردگان! 

  • بهنام

    و وقتی مرگ به سراغشان می آید تازه از خواب غفلت بیدار میشوند ، که دیگرخیلی دیر است .

  • Neda

     کی مجلس خبرگان ایران «به کما» میرود؟!

  • hasani

    سخنرانی امروز خامنه ای در مراسم سالمرگ خمینی: در مقابل قدرت مشروع ( یعنی حکومت من )  نباید کسی سینه سپر کرده  ! و قهر کند، اگر چنین کاری کرد اسم او فتنه است.!

  • Samad

    سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز، مرده آن است که نامش به نکویی نبرند نامبرده پس از عمری اعمال نابجا و نامردمی های فاحش راهی دیار عدم است بی آنکه جزای واقعی افعال خود را ببیند. بگذارید دل خوش داریم که چون نکونام نزیست ، من بعد در تاریخ نامی از او بجا نخواهد ماند. کاش دلخوشکنک دیگری هم داشتیم