ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون وزير آموز‌ش‌ و پرورش: آزار جنسی دانش‌آموزان در حال پيگيری است

حميدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزير آموزش ‌و پرورش ايران، تأييد کرده که در دو مدرسه تهران شماری از دانش‌آموزان مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند. به‌گفته وی اين موضوع در حال پيگيری است.

حميدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزير آموزش ‌و پرورش ايران، تأييد کرده که در دو مدرسه تهران شماری از دانش‌آموزان مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند. به‌گفته وی اين موضوع در حال پيگيری است.

به گزارش روزنامه «شهروند»، در يکی از مدارس، ناظم مدرسه به شش دانش‌آموز تجاوز کرده است، اما از مدرسه ديگر آماری اعلام نشده است.

کفاش گفته است: «ما ۱۲‌ميليون و ۳۰۰ دانش‌آموز در کشور داريم، شنيدن خبرهای مربوط به اتفاقات اين‌چنينی، هر انسان آزاده‌ای را در هر جای دنيا ناراحت می‌کند و لازم هم نيست حتما مسلمان باشد، چنين موضوعاتی واقعا دردناک و اتفاق واقعا شنيعی است.»

به‌گفته معاون وزير آموز‌ش‌ و پرورش ايران، «خانواده‌ها نبايد اين موضوع را به هيچ‌وجه بيش از اين رسانه‌ای کنند و بايد برای حل مشکلات بچه‌ها پيگيری حقوقی و مشورت روان‌شناسی کنند. اگر اين بچه‌ها در معرض رسانه‌ها قرار گيرند، دردشان رفع نمی‌شود و ديگر قابل علاج نيستند.»

بر پايه اين گزارش، اين پرونده در شعبه ۷۹ کيفری استان تهران در حال رسيدگی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mohsen

    سال 84 تو کلانتری 110 خیابون شکوفه 400 دستگاه مردی رو آوردن که به یه پسر تجاوز کرده بود چون از اقوام آیت الله .... در قم بود حتی کار به پزشک قانونی هم نرسید و شبونه آزادش کردن پسری که بهش تجاوز شده بود با مادرش هر روز میومدن در کلانتری پسر بچه ای که مدرسه تیزهوشان میرفت اون روزا مث یه آدم گنگ شده بود همش گریه میکرد و میلرزید بدترین روزای زندگیم بود