ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع اعتراضی کارگران نانوایی‌ها در سنندج

بيش از ۱۰۰ کارگر خباز عصر روز دوشنبه ۱۹ خردادماه در اعتراض به عدم افزايش دستمزدشان برای سومين سال متوالی در مقابل فرمانداری سنندج تجمع کردند.

بیش از ۱۰۰ کارگر نانوایی عصر روز دوشنبه ۱۹ خردادماه در اعتراض به عدم افزايش دستمزدشان برای سومين سال متوالی در مقابل فرمانداری سنندج تجمع کردند.

حداقل دستمزد کارگران نانوایی از سال ۹۱ تاکنون افزايش نيافته است

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، یدالله صمدی، دبير انجمن صنفی کارگران نانوایی‌های سنندج و حومه با اعلام این خبر گفت که مقام‌های دولتی سنندج در اوایل خردادماه وعده افزايش دستمزد کارگران نانوایی را دادند و تجمع روز دوشنبه به‌دلیل آن برگزار شد که با گذشت بيش از ۱۹ روز از وعده مسئولان، حداقل دستمزد کارگران نانوایی هنوز افزايش نيافته است.

به‌گفته وی کارگران معترض از محل دفتر انجمن صنفی تا فرمانداری سنندج راهپیمایی کردند. فرمانداری پس از گذشت چند ساعت از آغاز اين تجمع در نهايت نمايندگان کارگران را برای مذاکره فراخواند که ۶ نفر از نمايندگان کارگران برای مذاکره به داخل فرمانداری رفتند.

دبير انجمن صنفی کارگران نانوایی‌های سنندج و حومه گفت فرماندار سنندج در ديدار با نمايندگان کارگران تأکيد کرده است مطالبات آنان را در جلسه‌ای مطرح خواهد کرد که روز شنبه هفته آينده در استانداری کردستان برگزار می‌شود.

حداقل دستمزد کارگران نانوایی از سال ۱۳۹۱ تاکنون بر اساس مصوبات مزدی شورای عالی کار افزايش نيافته است و کارفرمايان نانوايی‌ها در اين سه سال، افزايش دستمزد کارگران را به افزايش بهای نان منوط کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.