ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جلال محمدلو، عضو دیگر جبهه مشارکت بازداشت شد

در پی بازداشت داوود روشنی عضو شاخه جوانان جبهه مشارکت ایران اسلامی، جلال محمدلو، عضو دیگر این گروه اصلاح‌طلب بامداد چهارشنبه ۲۱ خردادماه، بازداشت شد.

در پی بازداشت داوود روشنی عضو شاخه جوانان جبهه مشارکت ایران اسلامی، جلال محمدلو، عضو دیگر این گروه اصلاح‌طلب، بامداد چهارشنبه ۲۱ خردادماه، بازداشت شد.

جلال محمدلو از مسئولان جوان جبهه مشارکت در تهران

به گزارش وب‌سایت «کلمه»، مأموران امنيتی با حکمی که از سپاه پاسداران داشتند، به منزل مسکونی جلال محمدلو رفته و منزل وی را بازرسی و او را بازداشت کردند.

مأموران امنیتی تعدادی از وسايل شخصی و موبايل همسر وی را نيز با خود بردند و اعلام کردند که جلال محمدلو را به زندان اوين خواهند برد و همسرش می‌تواند هفته آينده برای دريافت موبايل خود به اوين مراجعه کند.

دلیل اين بازداشت هنوز روشن نیست.

در روزهای اخير نیز سه تن از فعالان دانشجویی و وبلاگ‌نویس به نام‌های مصطفی صفری و فرزين فرزاد در شيراز و محمود صالحی در اهواز بازداشت شده‌اند.

همچنین با گذشت چند روز از بازداشت سعيد شيرزاد، فعال حقوق کودکان و صبا آذرپيک، روزنامه‌نگار، از وضعیت این دو نیز اطلاعی در دست نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.