ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وکیل ادوارد اسنودن حقوق کتاب خود را به الیور استون فروخت

الیور استون، فیلمساز آمریکایی که قصد دارد فیلمی درباره ادوارد اسنودن، مأمور پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) بسازد، حقوق کتاب آناتولی کوچرنا، وکیل اسنودن را خرید.

الیور استون، فیلمساز آمریکایی که قصد دارد فیلمی درباره ادوارد اسنودن، مأمور پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) بسازد، حقوق کتاب آناتولی کوچرنا، وکیل اسنودن را خرید.

ادوارد اسنودن (راست) و الیور استون (چپ)

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، آناتولی کوچرنا روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه (۱۱ ژوئن) اعلام کرد که حقوق کتاب خود درباره ادوارد اسنودن را به الیور استون و موریتز بورمن تهیه‌کننده سینما فروخته است.

استون برای ساختن فیلم تازه خود از کتاب لوک هاردینگ، یکی از روزنامه‌نگاران روزنامه بریتانیایی «گاردین» نیز استفاده می‌کند.

به‌گفته آناتولی کوچرنا کتاب وی به زبان روسی نوشته شده و نخستین بخش از سه‌گانه‌ای است که به‌زودی منتشر خواهد شد.

وکیل اسنودن با بیان این‌که سه بار در پیوند با این موضوع با الیور استون در روسیه دیدار کرده، افزود: «اسنودن هم در جریان است و کاملا عادی با ایده ساخت فیلمی درباره‌اش برخورد کرد.»

گفته می‌شود آناتولی کوچرنا به کرملین نزدیک است و تنها کسی است که مجاز است از طرف اسنودن سخن بگوید.

در آغاز ماه ژوئن «گاردین» اعلام کرد که الیور استون قصد دارد فیلمی بر اساس کتاب لوک هاردینگ به نام «پرونده‌های اسنودن؛ جزئیات ماجراهای تحت تعقیب‌ترین مرد جهان»

ادوارد اسنودن، متخصص ۳۰ ساله امور رایانه‌ای است که پیش از این برای آژانس امنیت ملی آمریکا کار می‌کرد و به‌طور غیرقانونی اسنادی را که نمایانگر دامنه فعالیت‌های جاسوسی آژانس امنیت ملی بود منتشر کرد.

او اکنون در پی پناهندگی به کشورهای دیگر است و در روسیه به‌سر می‌برد. او با کمک گلن گرینوالد، خبرنگار «گاردین» از فعالیت‌های جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا پرده برداشت.

الیور استون تاکنون دو اسکار برای فیلم‌های «جوخه» و «متولد ۴ ژوئیه» به‌دست آورده است. او در زمره فیلمسازانی است که در ساخته‌های خود به مسائل سیاسی و اجتماعی آمریکا نگاهی انتقادی دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.