ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«۳۰ نفر در پیوند با القاعده در ايران دستگیر شده‌اند»

علی خزاعی، معاون وزير اطلاعات ایران از دستگیری ۳۰ نفر از عناصر مرتبط با القاعده در این کشور خبر داد.

علی خزاعی، معاون وزير اطلاعات ایران از دستگیری ۳۰ نفر از عناصر مرتبط با القاعده در این کشور خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، علی خزاعی گفت این دستگیری‌ها در سطح کشور و در طی يک ماه گذشته صورت گرفته است.

خزاعی که در نماز جمعه مشهد سخن می‌گفت، اظهار داشت: «وزارت اطلاعات بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر به طور يکسره درگير با مسائل مرتبط با القاعده در کشور است.»

وی افزود: «اين گروه‌های تروريستی از هيچ تلاشی برای انجام کارهای تروريستی و ناامنی در حسينيه‌ها و مکان‌های زيارتی دريغ نمی‌کنند.»

به‌گفته معاون وزیر اطلاعات ایران در سال‌های گذشته يک نفر از پرسنل اداره کل اطلاعات خراسان رضوی در درگيری با يکی از عناصر القاعده دو دستش را از دست داد.

وی همچنین اعلام کرد که القاعده و گروه‌هایی همچون «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) که هم‌اکنون در عراق با دولت این کشور می‌جنگد، «با حمايت اسرائيل و آمريکا دست به جنايت در کشورهای اسلامی و عراق می‌زنند».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.