ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توفان شن زابل را تاریک کرد

توفان شن در شهر زابل سیستان و بلوچستان آسمان این شهر را تاریک کرد.

توفان شن در شهر زابل سیستان و بلوچستان آسمان این شهر را تاریک کرد.

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، از صبح روز شنبه (۲۴خردادماه / ۱۴ژوئن) خورشيد در زابل طلوع نکرده و مردم با آسمان تاريک از توفان گرد و غبار، شنبه اول هفته خود را آغاز کردند.

اداره کل هواشناسی سيستان و بلوچستان سرعت توفان در اين شهر را ۴۵کيلومتر در ساعت اعلام کرده که ميزان ديد را تا ۵۰۰متر کاهش داده است.

به‌گفته یک کارشناس اداره هواشناسی سيستان و بلوچستان اين توفان از استان‌های يزد، کرمان و خراسانی جنوب و همچنين مرزهای شرقی ايران با افغانستان نشأت می‌گيرد.

وی بدون اشاره به ميزان ذرات معلق در هوا، اين ذرات را خيلی بيشتر از حد انتظار سرعت باد دانست.

به‌گفته هواشناسی سيستان و بلوچستان سرعت وزش باد در زابل روز یکشنبه افزايش يافته و احتمال افزايش ذرات معلق نيز وجود دارد.

همچنين اداره کل هواشناسی سيستان و بلوچستان پيش‌بينی کرده که وزش باد تا آخر هفته و اوايل هفته آينده در اين منطقه جريان دارد.

۱۳بهمن‌ماه سال گذشته که رویداد مشابهی در این منطقه رخ داد، ميزان ذرات معلق در هوای شهرهای اين منطقه بيش از ۸۰برابر استاندارهای جهانی اعلام شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali

    *جنایت ۳۲۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومانی! / چه کسی پاسخگوی این خسارات است؟* خسارات مادی وارده توسط فتنه به کشورمان بالغ‌بر بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومان است! عددی که می‌تواند در حال حاضر بیش از دو میلیون و صد و شصت‌وسه هزار فرصت شغلی جدید را در کشور فراهم آورد. http://www.farhangnews.ir/content/78501

  • Samad

    زابل سالهاست که نابود شده. کاش سی سال آن را به اسراییل اجاره بدهند تا دوباره آبادش کند.