ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک نماینده مجلس: اسلام با مدرنيته هيچ جا سر سازگاری ندارد

محمود نبويان، نماينده تهران در مجلس ایران گفت «اسلام با مدرنيته هيچ جا سر سازگاری ندارد». وی افزود «اگر اسلام در جامعه‌ای اجرا شود، يعنی ۴۰۰ سال تلاش‌های گردن‌کلفت‌های جهان بايد خط قرمز بخورد.»

محمود نبويان، نماينده تهران در مجلس ایران گفت: «اسلام با مدرنيته هيچ جا سر سازگاری ندارد». وی افزود: «اگر اسلام در جامعه‌ای اجرا شود، يعنی ۴۰۰ سال تلاش‌های گردن‌کلفت‌های جهان بايد خط قرمز بخورد.»

محمود نبويان، نماينده تهران در مجلس ایران

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، محمود نبويان که در مشهد سخنرانی می‌کرد همچنین با بیان این‌که انقلاب ایران «در مقابل ۴۰۰ سال جهان‌بينی ليبرال دموکراسی مسلط بر دنيا، نظام ولايت فقيه را معرفی کرد»، ادامه داد: «اگر اسلام را داشته باشيد و ولی‌فقيه نباشد، می‌شود عربستان، کويت، قطر و...»

نبویان ایران را به لحاظ تکنولوژی جزو «۸-۷ کشور اول دنيا» دانست و گفت در توليد مقالات علمی نيز ایران «مقام شانزدهم دنيا» را دارد و اگر همين روند ادامه يابد، «در سال ۲۰۱۸ در مقام چهارم دنيا» قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دولت حمله کرد و ضمن بيان اين‌که «کسانی که می‌گويند فتنه را بايد فراموش کنيم، قصد دارند دوباره در قدرت قرار بگيرند و گرفته‌اند»، گفت: «در حال حاضر يکی از مشاوران وزير، از فتنه‌گران و آن‌هايی است که در مقابل مردم و ارزش‌های آنان ايستاده بودند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    جناب Samad : مدرنیته در خلاصه ترین حالتش یعنی مدرن زیستن و مدرن بودن بر پایه تعامل و حسن همجواری . در مورد مدرک و دلیل قاطع ، که فرموده اید باید بگویم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . به نظر جنابعالی آیا اسلام، این دین من در آوردی ، تا به حال توانسته است هیچ جادبه ای برای ملتها ایجاد نماید و پاسخگوی روح متعالی و ذهن کاوشگر انسان مدرن امروزی به دور از خرافه و داستان بافی باشد یا خیر ؟

  • شبگرد

    دین اسلام اینجوری نبود، همونطور که تو قران اومده دین به مرور زمان تغییر میکنه حلال خدا حرام و حرام خدا حلال میشه،چه در ایران چه در کشور های دیگه که انقدر کشت کشتار. دین یه وسیله برای زندگی بهتره ولی متاسفانه چون با سیاست قاطی شده کثیف شده و استفاده ابزاری میشه .

  • فواد

    .. یکی از نماد های لیبرالیسم.. همین تفکیک قوا به مقننه ، مجریه و قضائیه است.. . این را امام هم قبول داشت..امروز همین سی وچند پنج سال حکومت اسلامی وامدار لیبرالیسم است.. قانون اساسی و غیره بماند...

  • حسن

    ما مردم ايران چقدر ساده ام و تاريخ را هم نخوانده ايم اخه در كدام برهه از تاريخ دين سياسي توانسته مردم را هدايت كند و براه خوشبختي ببره كار دين سياسي عمدتا جنگ و خون ريزي است كشتن و ببخشيد شهيد كردن جوان ها و يتم و بيوه كردن زنان است خوشبتي در ان مجو اين اخوند هم بيچاره غير از اين ها نه چيزي ميداند و نه ميخواهد كه بداند خوب ميخورد و در مجلس هم خوب ميخوابدو اصلا نميداند در كشور چه خبر است فقط حفظ نظام و وضعيت موجود اين طبقه را به حمايت شرايط روز وا ميدارد اينان اگر حكومت پادشاهي بشود و موقعيت امروز داشته باشند بقول واعظ معرف فلسفي كه ميگفت مورچگان شاه دارند انوقت ما نداشته باشيم اخوند ها خوب نشان دادند كه نه احساس دارند و نه دين و نه اخرت و نه وطني كه برايش نگران باشند مردم بايد فكر خودشان را بكنند

  • Samad

    سوال از جناب بهنام: «هیچ ملا و آخوندی نمیداند مدرنیته چیست و نخواهد هم دانست .» جناب شما که مدرنیته را میدانید چیست لطف کرده و آنرا تعریف نمایید. «اسلام دین تحجر ، شکنجه ، عذاب ، وعده سر خرمن ، و دروغ و نیرنگ و ریا» و مدرک و برهان آن جناب بر این ادعا چیست؟

  • Samad

    «اگر اسلام را داشته باشید و ولی‌فقیه نباشد، می‌شود عربستان، کویت، قطر و…» عربستان، کویت و قطر و ... هم اسلام دارند و هم ولی فقیه را. منتها ولی فقیه در  آن کشورها زیر عنوان امیر و شیخ و پادشاه حکومت میکند که خود را در فقاهت و ذکاوت و بلاغت برتر از تمام افراد کشور خود میداند همچون ولی فقیه در ایران که اسلام را بهانه کرده و ولایتش مستقیما از جانب شیطان به او تفویض شده است.

  • بهنام

    این را واقعآ راست گفته است . هیچ ملا و آخوندی نمیداند مدرنیته چیست و نخواهد هم دانست . بگذارید در همان نکبت و فلاکت به سر برند و سعادت دنیا و آخرت خود را در بیابانهای 1400 پیش حجاز جستجو نمایند . اسلام دین تحجر ، شکنجه ، عذاب ، وعده سر خرمن ، و دروغ و نیرنگ و ریا .

  • Samad

    نمی دانم چرا هر کس در مشهد حرف میزند ناخودآگاه لاطائل می بافد. این هم از معجزات عدیده ی آن حضرت است!

  • رویا

    بسیار خب، چه از این بهتر! پس این نوع اسلام باید برود.

  • روزبه

    شاید به قول شما گردن‌کلفت‌های جهان رفته باشند ولی قلدور ها وگردن کلفتهایی مثل شما جایشان را گرفتند که می خواهند با ضرب چوب وچماق و کهریزک مردم رو به بهشت ببرند. دیر یا زود تاریخ مصرف شما هم تمام میشه . چه حکومتی تا ابد مانده که مال شما بماند؟