ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استفاده از موسيقی زنده در اماکن عمومی و دولتی ورامين ممنوع شد

«ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر» شهرستان ورامين تصویب کرد که ادارات و نهادهايی عمومی در مراسم و جشن‌های خود حق استفاده از موسيقی زنده را نخواهند داشت.

«ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر» شهرستان ورامين تصویب کرد که ادارات و نهادهايی عمومی در مراسم و جشن‌های خود حق استفاده از موسيقی زنده را نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست «ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر» شهرستان ورامين تصویب شد که تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و مينی‌بوس‌ها به‌عنوان مکان عمومی تلقی شده و اجازه استفاده از آهنگ‌های غيرمجاز ندارند و در صورت مشاهده، نيروی انتظامی با رانندگان خاطی برخورد خواهد کرد.

این گزارش می‌افزاید همچنين تصویب شد که «کانون‌های تبليغاتی متخلف و مروج فرهنگ بيگانه مورد شناسايی قرار گرفته و برخورد قانونی با آنان صورت گيرد.»

مرتضی محمودی، رئيس «ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر» ورامين در مورد رعایت حجاب در این شهرستان، گفت: «اکنون گروه‌های تذکر لسانی در سطح شهرستان ورامين تشکيل شده است و هر روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر در خيابان‌های شهر به انجام فريضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند.»

وی همچنین گفت: «در چند ماه گذشته دستورالعمل عفاف و حجاب به ادارات و نهادهای عمومی ابلاغ و همه مديران نسبت به اجرای آن توجيه شدند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    از سال 42 تا به امروز ورامین قطب جهالت و نمایش عقب ماندگی بوده