ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«کلماتی با خدا»، فیلم تازه قبادی در جشنواره فیلم ونیز

«کلماتی با خدا» ساخته گروهی از فیلمسازان برجسته جهان در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی‌آید. یکی از اپیزودهای این فیلم را بهمن قبادی ساخته است.

«کلماتی با خدا» ساخته گروهی از فیلمسازان برجسته جهان در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی‌آید. یکی از اپیزودهای این فیلم را بهمن قبادی ساخته است.

نمایی از فیلم «کلماتی با خدا»

در زمانه‌ای که خاورمیانه را جنگ‌های مذهبی فراگرفته، گروهی از فیلمسازان سرشناس جهان فیلمی ساخته‌اند به نام «کلماتی با خدا». آن‌ها در این فیلم که از یک مضمون عرفانی و صلحجویانه برخوردار است، سرنوشت انسان‌ها از قلمروهای فرهنگی گوناگون و درک و دریافت آنان از خدا را نشان می‌دهند. بهمن قبادی، سینماگر برجسته کرد هم یکی از اپیزودهای این فیلم را ساخته است.

پوستر فیلم «کلماتی با خدا»

امیر کوستاریتسا (بوسنی)، هکتور بابنکو (برزیل)، میرا نایر (هند)، آموس گیتای (اسرائیل)، گیلرمو آریاگا (مکزیک)، آلکس دلا ایگلسیاس (اسپانیا) و وارویک تورنتون (استرالیا) از دیگر فیلمسازانی‌اند که در این پروژه با بهمن قبادی همکاری کرده‌اند.

بر اساس اطلاعاتی که رادیو زمانه به دست آورده، «کلماتی با خدا» ۸ شهریور ماه (۳۰ اوت) در سومین روز جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی‌آید.

هفتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز، چهارشنبه ۵ شهریور (۲۷ اوت) گشایش می‌یابد و شنبه ۱۵شهریور (۶سپتامبر) به کار خود پایان می‌دهد.

الکساندر دسپلات، آهنگساز فیلم‌های معروف و پرفروشی مانند «مورد عجیب بنجامین باتن»، «حماسه گرگ و میش، ماه جدید» و «شرح حال‌نویس» ریاست هیأت داوران هفتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز را به عهده دارد.

ویدئو: پیش‌پرده «کلماتی با خدا»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.