ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۹هزار ميليارد تومان پروژه قرارگاه خاتم‌الانبياء در لرستان

استاندار لرستان اعلام کرد که قرارگاه خاتم‌الانبياء سپاه پاسداران ۹هزار ميليارد تومان پروژه در استان لرستان اجرا می‌کند.

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، اعلام کرد که قرارگاه خاتم‌الانبياء سپاه پاسداران ۹هزار ميليارد تومان پروژه در استان لرستان اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند در مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران استان لرستان ضمن اعلام این خبر گفت: «سپاه در مباحث و چالش‌های اقتصادی نقش خود را ايفا می‌کند.»

به‌گفته استاندار لرستان در سفر حسن روحانی، رئيس‌جمهوری ایران به این استان بسياری از پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبياء به اطلاع وی رسید.

در دوره هشت ساله دولت محمود احمدی‎نژاد، سپاه پاسداران به بزرگ‎ترین پیمانکار پروژه‎های دولتی تبدیل شد. اگرچه آمار دقیقی از حجم و ارزش پروژه‎هایی که به سپاه پاسداران و دو قرارگاه خاتم‎الانبیاء و خاتم‎الاوصیاء واگذار شده است موجود نیست، اما وب‎سایت «کلمه»، دو سال قبل به نقل از معاون وقت وزیر نفت، ارزش قراردادهای نفتی واگذار شده به قرارگاه خاتم‎الانبیاء را ۲۵ میلیارد دلار اعلام کرد.

این قرارگاه پس از جنگ هشت ساله ایران و عراق به فرمان آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، تشکیل شد و در طرح‌های بزرگ صنعتی راه‌سازی، احداث راه‌آهن و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، سدسازی، انتقال آب‌ و نیرو و راه‌سازی همچنان فعالیت می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.