ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک فرمانده سپاه: در ۱۴ استان سوريه «بسيج» شکل گرفته است

سردار حسین همدانی، فرمانده سابق «سپاه محمد رسول‌الله تهران» اعلام کرد ۱۰ هزار نفر از کسانی که مسلح شده بودند و با نظام سوريه می‌جنگيدند امروز بسيجی شده‌اند.

سردار حسین همدانی، فرمانده سابق «سپاه محمد رسول‌الله تهران» اعلام کرد ۱۰ هزار نفر از کسانی که مسلح شده بودند و با نظام سوريه می‌جنگيدند، امروز بسيجی شده‌اند.

سردار حسین همدانی: بعد از لبنان و سوريه، در حال حاضر تشکل بسيج در عراق در حال شکل‌گيری و سازماندهی است

به گزارش وب‌سایت «خبرآنلاين»، حسين همدانی شامگاه پنجشنبه پنجم تیرماه در همدان گفت در سوريه يک «مرکز مطالعاتی» درست شده است که با جمع‌آوری و پياده‌سازی سخنان آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، «آنها را در تصميم‌گيری‌ها لحاظ می‌کنند و نتيجه هم می‌گيرند».

سردار همدانی با بیان اينکه «در ۱۴ استان سوريه بسيج شکل گرفته»، افزود: «حتم بدانيد که بعد از لبنان و سوريه و با تشکيل بسيج، سومين فرزند انقلاب اسلامی ايران در عراق متولد می‌شود.»

وی گفت بعد از لبنان و سوريه، در حال حاضر تشکل بسيج در عراق در حال شکل‌گيری و سازماندهی است.

به‌گفته سردار همدانی جمهوری اسلامی در حال حاضر ۱۰۰ نفر بسيجی آموزش ديده دارد که متقاضی حضور و جنگيدن در سوريه هستند اما ایران «نيازی به اعزام نيرو ندارد».

تاکنون رسانه‌های جهان شواهدی از حضور نظامی ایران در سوریه منتشر کرده‌اند و چندین نفر از اعضای سپاه پاسداران و بسیج نیز در سوریه کشته شده‌اند. در جریان تحولات اخیر عراق و حمله نیروهای گروه «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) نیز گفته می‌شود ایران نیروهایی از سپاه پاسداران را برای کمک به دولت عراق اعزام کرده است.

جمهوری اسلامی حضور نظامی خود در سوریه و عراق را به‌شکل رسمی رد کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.