ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز طرح برخورد با «متظاهران» به روزه‌خواری در تهران

عليرضا محرابی، رئيس پليس امنيت تهران بزرگ يکشنبه هشتم تير، همزمان با نخستين روز ماه رمضان اعلام کرد طرح ويژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در تهران آغاز شده است.

عليرضا محرابی، رئيس پليس امنيت تهران بزرگ يکشنبه هشتم تير، همزمان با نخستين روز ماه رمضان اعلام کرد طرح ويژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در تهران آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، او گفته خودروهايی که در آنها راننده يا سرنشين اقدام به روزه‌خواری کند، توقيف می‌شوند.

رئيس پليس امنيت تهران افزود که طرح ويژه برخورد با روزه‌خواری در اماکن عمومی به اجرا گذشته می‌شود.

او درباره مجريان اين طرح اعلام کرد: «مأموران موتورسوار و خودرويی پليس پايتخت اعم از يگان‌های انتظامی و راهنمايی و رانندگی با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و استعمال دخانيات در خودرو و معابر عمومی برخورد می‌کنند.»

همچنين محرابی از نظارت بر « اغذيه‌فروشان سطح شهر» خبر داد. او گفت که اغذيه‌فروشی‌های متخلف پلمب صنفی می‌شوند.

اين فرمانده پليس اضافه کرد صنف‌های اغذيه‌فروشان، آبميوه‌فروشان، طباخی‌ها و حليم‌فروشی‌ها از اذان مغرب تا سحر مجوز فعاليت دارند. اين در حالی است که بر اساس روال اداره اماکن نيروی انتظامی مغازه‌های پايتخت تنها مجوز فعاليت تا ساعت ۱۲ شب را دارند.

در همين راستا او از شهروندان نيز خواسته موارد تخلف را به پليس ۱۱۰گزارش بدهند.

پيش‌تر اسماعيل احمدی مقدم ، فرمانده نيروی انتظامی نيز «برخورد با افراد هنجارشکن در ماه مبارک رمضان را اولويت پليس» دانست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    بر مردم چه مربوط است که مسلمین روزه میگیرند ؟ اگر شخصی روزه میگیرد باید اراده اش هم قوی باشد و خوردن و آشامیدن دیگران نباید هیچ تاثیری روی او داشته باشد ، چرا که شخص با اراده خود روزه گرفته است و نباید مخل کسب و کار دیگران ، آن هم در این اوضاع بد اقتصادی و با این هزینه های سرسام آور اجاره مغازه شد . یک ماه تعطیل کنند که چه بشود ؟ ثواب کنند ؟ متاسفانه در کشور ما هیچ چیز در جای خود نیست و روزه گرفتن هم بهانه ای شده برای عده ای تنبل که از زیر کار در روند و نمونه عینی آنرا در اداره جات میتوان دید که در وقتش کسی درست کارش را انجام نمیدهد ، دیگر چه رسد به ماه رمضان .