ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جلوگیری از ورود افراد «بدحجاب» به ادارات دولتی در نهاوند

امامعلی عبدالملکی، فرماندار نهاوند گفت: «با مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند از ورود افراد بدحجاب و بی‌حجاب به ادارات و دستگاه‌های دولتی ممانعت می‌شود.»

امامعلی عبدالملکی، فرماندار نهاوند

امامعلی عبدالملکی، فرماندار نهاوند گفت: «با مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند از ورود افراد بدحجاب و بی‌حجاب به ادارات و دستگاه‌های دولتی ممانعت می‌شود.»

به گزارش خبرگزاری فارس، امامعلی عبدالملکی با تأکيد بر اينکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم‌ الاجراست، افزود: «با هدف مقابله با پديده بدحجابی، دستگاه‌های دولتی بايد از ورود افراد بدحجاب و بی‌حجاب به داخل ادارات ممانعت کنند در غير اين صورت مدير اداره بايد پاسخگو باشد.»

فرماندار نهاوند پديده بدحجابی را محصول غرب خواند و ادامه داد: «اگر در جامعه به گونه‌ای عمل شود که فرد بدحجاب و يا بی‌حجاب احساس شرم کند در کوتاه‌مدت، بخش زيادی از اين افراد حداقل در اجتماع و در منظر عموم حجاب خود را رعايت خواهند کرد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهرام

    ای متظاهر تسبیح به دست که نان را به نرخ روز میخوری. یکروز از اعمال و کردار خود چنان احساس شرم کنی که آرزو کنی زمین دهان باز کند و تو را ببلعد.

  • بهنام

    ایرانیان به زور شمشیر عربهای بادیه نشین وحشی مسلمان شدند و تا وقتی دست از این دین من در آوردی نشویند ، وضعیت همین است که می بینیم .