ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرضيه رسولی، روزنامه‌نگار، به زندان اوین احضار شد

مرضيه رسولی، روزنامه‌نگار، در صفحه توئیتر خود نوشته که برای اجرای حکم دو سال حبس تعزيری و ۵۰ ضربه شلاق احضار شده است.

مرضيه رسولی، روزنامه‌نگار، در صفحه توئیتر خود نوشته که برای اجرای حکم دو سال حبس تعزيری و ۵۰ ضربه شلاق احضار شده است.

مرضيه رسولی روزنامه‌نگار فرهنگی است و سابقه همکاری با «ایسنا»، روزنامه‌های «شرق» و «اعتماد» و چند نشریه سینمایی را دارد.

مرضيه رسولی ضمن اعلام این خبر افزوده است که روز سه‌شنبه، ۱۷ تيرماه بايد خود را برای اجرای حکم به دادسرای اوين معرفی کند.

مرضيه رسولی دی‌ماه سال ۹۰ در منزل خود بازداشت شد و اسفندماه همان سال پس از حدود يک ماه و نيم زندان با سپردن وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

اتهام‌های این روزنامه‌نگار «تبليغ عليه نظام» و «اخلال در نظم عمومی از طريق شرکت در تجمعات» اعلام شده است.

به گفته وی پيش از آن که تأييد حکم اوليه در دادگاه تجديدنظر به او ابلاغ شود، اجرای حکم به او ابلاغ شده است.

مرضيه رسولی روزنامه‌نگار فرهنگی است و سابقه همکاری با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه‌های «شرق» و «اعتماد» و چند نشریه سینمایی را داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mohamad

    نامه همسر حسین رفیعی به روحانی: ایــــــن چــه اسلامــــــــــی اســـت؟! چکیده :کجای اسلام گفته شده است که به خانه دیگران بدون اجازه هجوم برید و وسایل خصوصی آنها را تجسس کنید؟ این چه اسلامی است که آسایش را از روزه دار در ماه رمضان سلب می کند؟ کجای اسلام آمده است که وسایل افراد را بدون رضایت آنها و بی دلیل ضبط کنید؟ اینان چه مسلمانانی هستند که وحشیانه به یک دختر حمله می کنند، روسری از سرش می کشند و لباسش را پاره می کنند؟! خلخال پای یک زن یهود آه از نهاد امیر المومنین در می آورد ، حال این مدعیان ولایت از دست و پای کبود و زخمی دختر من شاد می شوند و با خنده از رافت اسلامی سخن می گویند؟! اینان چه مامورانی هستند در یک دولت اسلامی که به خانه زن مسلمانی یورش می برند و حتی فرصت بر سر کردن روسری و پوشیدن مانتو را به او نمی دهند؟...