ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجلس با فوريت کاهش ساعت کار در ماه رمضان مخالفت کرد

نمايندگان مجلس ایران در جلسه علنی صبح روز سه‌شنبه، ۱۷ تیرماه، با فوريت طرح کاهش ساعت کاری کارکنان دولت در ماه رمضان مخالفت کردند.

نمايندگان مجلس ایران در جلسه علنی صبح روز سه‌شنبه، ۱۷ تیرماه، با فوريت طرح کاهش ساعت کاری کارکنان دولت در ماه رمضان مخالفت کردند.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اين طرح از سوی حميد رسايی، نماينده تهران پيشنهاد شده بود و در آن کاهش ساعات کاری از ۴۴ ساعت به ۳۴ ساعت در هفته پيش‌بينی شده بود.

نمايندگان مجلس با ۱۰۲ رأی موافق، ۱۰۰ رأی مخالف و ۱۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۶ نماينده حاضر با دو فوريت اين طرح مخالفت کردند. آن‌ها همچنین با ۱۰۲ رأی موافق، ۸۴ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۷ نماينده حاضر به دو فوريت اين طرح نیز رأی ندادند.

موافقان کاهش ساعات کار کارمندان دولت در ماه رمضان آن را «یک اصل اسلامی» و «عیدی به روزه‌داران» می‌دانستند و می‌گفتند این قانون سال‌های گذشته نیز اجرا شده است. مخالفان اما این طرح را «تبعیض» میان کارمندان دولت و کارگران و کارمندان دیگر دانسته آن را بر خلاف قانون اساسی و «فرهنگ کار و اقتصاد مقاومتی» عنوان کردند.

با این تصمیم، طرح کاهش ساعت کاری کارکنان دولت در ماه رمضان به‌شکل عادی در کميسيون مربوطه بررسی خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اچ

    مجلس بیکار و ناکارامد و .... وقتش چگونه میگذرد