ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«گشت موتورسوار انصار حزب‌الله به خيابان‌ها باز می‌گردد»

گشت‌های موتورسوار انصارحزب‌الله با هدف «امر به معروف و نهی از منکر» به خيابان‌ها باز می‌گردند. اين گشت‌ها در دوران هشت سال رياست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران فعاليتی نداشتند.

گشت‌های موتورسوار انصارحزب‌الله با هدف «امر به معروف و نهی از منکر» به خيابان‌ها باز می‌گردند. اين گشت‌ها در دوران هشت سال رياست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران فعاليتی نداشتند.

آن‌گونه که روزنامه شرق گزارش داده، عبدالحميد محتشم، دبيرکل انصار حزب‌الله گفته که اين گشت‌ها نيازی به مجوز ندارند.

وی افزود: «اگر تعبير گشت‌های موتوری، تداعی‌گر نوعی تشابه و تداخل با گشت‌های متعارف نيروی انتظامی است ما از اين لفظ عبور می‌کنيم و تأکيد داريم که اين گشت‌ها تداخلی با گشت‌های متعارف نيروی انتظامی ندارد.»

محتشم گفت: «اين گشت‌ها فعاليتشان در حد لسانی است و تلاش دارند که بازدارنده باشند البته اگر جايی شاهد منکری ساماندهی‌شده و توطئه‌گونه باشيم کار فردی صورت نمی‌گيرد و با اتکا به مسئولان ذی‌ربط اقدام عملی انجام می‌شود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حسن

    انشالله با واکنش مرگبار مردم چندتاییشان به درک واصل وبساطشان جمع شود

  • Samad

    جوانان عزیز باید یک بار برای همیشه بساط این اراذل را برچید. باید همان لسانشان را در *** شان فرو کنیم تا فعلا نان از قداره بندی و اوباش گری خوردن منحصر به بیت رهبری و بساط قضاییه و مجلس و هیات دولت شود.

  • علی

    تمام تلاش ها برای اینه که مردم احساس نکنند دولت روحانی می تونه فضای اختناق رو تغییر بده! می خواهند بیشتر انزجار عمومی رو از حکومت به سمت دولت ببرند

  • سالار

    مگر هنوز حکومت نهادهای رسمی و شناسنامه دار کافی ندارد؟ یا کم دارد که نیاز به اینگونه نیروها است؟ یا کارکرد اینه فرق دارد ؟

  • ESI

    رژیم جهل وجنون احساس خطر کرده..!!!؟/