ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دبيرکل انصار حزب‌الله:‌ لباس‌ شخصی‌ها همان انصار حزب‌الله هستند

عبدالحميد محتشم، دبيرکل انصار حزب‌الله گفت: «لباس ‌شخصی‌ها همان انصار حزب‌الله و ديگران هستند.»

عبدالحميد محتشم، دبيرکل انصار حزب‌الله گفت: «لباس ‌شخصی‌ها همان انصار حزب‌الله و ديگران هستند.»

دبيرکل انصار حزب‌الله: لباس ‌شخصی‌ها همان انصار حزب‌الله و ديگران هستند.

وی توضيح نداده که ديگران چه گروهايی هستند. لباس شخصی‌ها در ادبيات سياسی ايران به افرادی گفته می‌شود که کارکرد عمده‌شان «هجوم و حمله» به مراسم‌های مختلف است.

محتشم در گفت‌وگويی با روزنامه شرق گفته است حال اين لباس‌ شخصی‌ها که شامل انصار حزب‌الله هم می‌شوند، قرار است با مصاديق «بد حجابی» برخورد کنند.

وی در پاسخ به اين پرسش که «اگر کسی به تذکرات انصار حزب‌الله توجه نکرد، آيا با او برخورد خواهيد کرد»، گفته است: «از طرف ما تلاش می‌شود به اين وضعيت منجر نشود اما اگر مقاومت صورت گيرد، [برخورد] محتمل است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    چماقدار و حزب اله و .....همه از بیت دستور میگیرند.

  • Samad

    انسار هزب الله تجدید کادر کرده اند زیرا تمامی چماقداران و موتورچی های قبلی یا مرده اند یا الان در مسدر کاری هستند یا استاد دانشگه شده اند. مگر نوه های آنها بتوانند وارد گود شوند. در نهایت هم این دار و دسته نمی توانند تزمین بدهند که چه جوری قرار است شرایت امر و نهی را رعایت کنند و در عین حال در کوچه و خیایان با مردم حرف بزنند. تبق این شرایت برای امر و نهی هتمن باید مخاتب را شناخت. این چیزی است که اینها می خواهند از زیرش در بروند و به آن اشاره نکنند. شاید هم قسد دارند رو دست داعشی ها بزنند!