ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرضيه رسولی، روزنامه‌نگار به بند عمومی زندان اوين منتقل شد

مرضيه رسولی، روزنامه‌نگار برای گذراندن دوران حبس خود به بند عمومی زندان اوين منتقل شد.

مرضيه رسولی، روزنامه‌نگار برای گذراندن دوران حبس خود به بند عمومی زندان اوين منتقل شد.

مرضیه رسولی روزنامه‌نگار فرهنگی است.

به گزارش کلمه، رسولی به اتهام «تبليغ عليه نظام و اخلال در نظم عمومی از طريق شرکت در تجمعات» به دو سال حبس تعزيری و ۵۰ ضربه شلاق محکوم شده است.

مرضيه رسولی دی‌ماه سال ۹۰ در منزل خود بازداشت شد و اسفندماه همان سال پس از حدود يک ماه و نيم زندان با سپردن وثيقه ۳۰۰ ميليون تومانی آزاد شد.

رسولی روزنامه‌نگار فرهنگی است و سابقه همکاری با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، روزنامه‌های «شرق» و «اعتماد» و چند نشريه سينمايی را داشته است.

او دومين روزنامه‌نگاری است که طی دو هفته گذشته برای گذراندن حکم خود به اوين فراخوانده می‌شود.  پيش از مرضيه رسولی، ريحانه طباطبايی به اوين منتقل شده بود.

ريحانه طباطبايی خرداد امسال برای پرونده جديد به شعبه دو دادسرای اوين احضار شده بود که پس از تفهيم اتهام «تبليغ عليه نظام» با قرار وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی آزاد شد اما پس از ارائه سند، به خانواده وی اعلام شد که توسط اجرای احکام برای حکم دو سال قبل خود راهی بند زنان زندان اوين شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.