ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ادامه جنگ و زندگی مردم اسرائیل و فلسطین

در روز ششم از درگیری‌های اسرائیل و فلسطین

در روز ششم از درگیری‌های اسرائیل و فلسطین، چهار کماندوی نیروی دریای اسرائیل در جنگ با نیروهای حماس در مرز ساحلی غزه زخمی شدند.

مقامات اسرائیلی می‌گویند که حمله زمینی به غزه و حصر غزه همچنان ازجمله گزینه‌های باقی‌مانده است و به مردم شمال غزه هشدار داده‌اند که خانه‌های خود را ترک کنند.

مقامات فلسطینی می‌گویند یک زن و یک دختر سه ساله در حملات هوایی در ساعات اولیه صبح روز یکشنبه کشته شده‌اند. پس از حمله هوایی اسرائیل به خانه رئیس پلیس غزه در عصر روز شنبه، ۱۸ نفر کشته و ۵۰ نفر زخمی شدند. تا کنون بیش از ۱۴۰ فلسطینی در این درگیری‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

در شش روز گذشته، کسی در اسرائیل جان خود را بر اثر این درگیری‌ها از دست نداده، اما حملات موشکی از فلسطین خسارت مالی به جای گذاشته است.

[tribulant_slideshow gallery_id="137"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hafez

    واقعا شما برای کسانی که از سرزمینشون دفاع می کنن با کسانی که وحشیانه حمله می کنن فرق قائل نیستید؟ شما اصلا بویی از انسانیت نبردید

  • داوری

    رژیم صهیونیستی از پس یک گروه شبه نظامی به نام حماس بر نمی آید،آنوقت ادعای حمله به جمهوری اسلامی ایران را دارد.دولت تروریست و کودک کش نتانیاهو که شهامت حمله گسترده به گروه شبه نظامی حماس بدون سلاح را ندارد، چگونه می تواند به این خطه شیران حمله کند.